MS Windows
briani 27239
Msconfig til W2k
Fra : Henning B.

Dato : 15-09-02 16:31

Hejsa.
Findes der ikke et program ligesom msconfig til win98,hvor man kan slå de
forskellige funktioner til og fra.

MVH Henning

Fra : Svend Emil

Dato : 15-09-02 16:36

> Hejsa.
> Findes der ikke et program ligesom msconfig til win98,hvor man kan slå de
> forskellige funktioner til og fra.
>
> MVH Henning

.....og jeg søger det samme til Win95???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Morten

Dato : 15-09-02 16:48

> ....og jeg søger det samme til Win95???

Vist også 98-versionen, men kig her:
http://www.annoyances.org/exec/forum/win95/r1026988579

Mvh.
Morten

Fra : Morten

Dato : 15-09-02 16:53

> Vist også 98-versionen, men kig her:
> http://www.annoyances.org/exec/forum/win95/r1026988579

- som leder til http://95isalive.com/tricks.htm, der oplyser dette:

"Use Msconfig from Windows 98 for changing settings
Msconfig from Windows 98 will work in all versions of Windows 95.
It can be run from the desktop, but should be placed in the Windows\System
folder and the two help files should go in the Windows\Help folder. It lets
you edit the files normally opened with System Editor, ( sysedit ) and also
remove entries from the Run key in the registry without having to use the
Registry Editor ( regedit )."

Mvh.
Morten

Fra : Svend Emil

Dato : 15-09-02 17:19

> [...]
also
> remove entries from the Run key in the registry without having to use the

Vil det sige at den menu ikke bare findes med 95, men at man skal flytte
filerne fra 98 over til 95'eren, for at få den menu?? (det er fanen "Start"
som jeg er interresseret i at komme til!)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Madsen

Dato : 15-09-02 17:33

Svend Emil skrev:

> Vil det sige at den menu ikke bare findes med 95, men at man skal
> flytte filerne fra 98 over til 95'eren, for at få den menu?? (det
> er fanen "Start" som jeg er interresseret i at komme til!)

På Win95 kan du bruge Msconfig fra Win98, ja.

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 15-09-02 16:46

> Findes der ikke et program ligesom msconfig til win98,hvor man kan slå de
> forskellige funktioner til og fra.

Du kan bruge msconfig.exe fra win98:
http://www.techadvice.com/win2000/m/msconfig_w2k.htm

Mvh.
Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-09-02 17:15

"Morten" <morten789@hotmail.com> wrote in message

> Du kan bruge msconfig.exe fra win98:
> http://www.techadvice.com/win2000/m/msconfig_w2k.htm

Den er ikke god.

XP-udgaven er bedre (selvom jeg ikke kan se hvad man skal bruge den til)...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen