Cyclosporine-forsøg?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-02 16:08

Er her nogen herinde der har erfaringer med Cyclosporine-forsøg på
hunde omkring hud/imunforsvarssygdomme ?

Fra : Charlotte Pedersen

Dato : 16-09-02 11:44

Det har jeg aldrig hørt om før. Kan du fortælle mere?

Hvad er Cyclosporine?

mvh
Charlotte

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-09-02 16:07

On 16 Sep 2002 03:43:58 -0700, cpe@sonofon.dk (Charlotte Pedersen)
wrotd:

>Det har jeg aldrig hørt om før. Kan du fortælle mere?
>
>Hvad er Cyclosporine?
>
>mvh
>Charlotte

,,,,,,,,,,,,,,,,,Jeg ved ikke så meget selv endnu om det , og håber
ikke at jeg kommer til at blive tvunget til at bruge det , får svar på
hudprøverne i morgen , men det er på forsøgsbasis imod meget specielle
hudlidelser grundet fejl i imunforsvar "kort fortalt"de kører
forsøgene i flere lande og er nu også begyndt herhjemme på
landbohøjskolen , så det kunne være intersant at snakke med nogle der
havde været igennem det men det er nok ikke så nemt at finde desværre
..
If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : KT

Dato : 16-09-02 17:02

> [...]
> landbohøjskolen , så det kunne være intersant at snakke med nogle der
> havde været igennem det men det er nok ikke så nemt at finde desværre

,,,,,,,,,,,,,hvad er det for en slags hudlidelser, din (?) hund har, som
cyclosporine-forsøgene måske kan hjælpe med?

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-09-02 17:23

>,,,,,,,,,,,,,hvad er det for en slags hudlidelser, din (?) hund har, som
>cyclosporine-forsøgene måske kan hjælpe med?

man bruger normalt cyclosporine til mennesker der får indsat nye
organer for at kroppen ikke skal frastøde dem.

,,,,,,,,,,,,,,,,jeg ved faktisk ikke om det har et navn , de ved ikke
så meget om det endnu , men mange schæfere og racer der stammer
tilbage fra de gamle mastiffer har det . Jeg er heller ikke 100%
sikker på at det er det endnu, men profesoren derude mente at det var
det og det ligner det 100% men jeg håber stadig på at det er noget
simpel allergi men får svar forhåbentligt i morgen . Har mødt 2 der
led af det samme den ene med en Am.bulldog hvor ejeren havde brugt
30000 på sin hund pga det, og den anden med en Staff som min havde
brugt 55000 hun kom dog hos en "almindelig dyrelæge"som jo er dyrere
end landbohøjskolen , men hva faen så har jeg da ikke nogen problemer
med at finde ud af hvad min løn skal gå til