Fejlmeddelelser i IE 6.0
Fra : Bent Lund

Dato : 15-09-02 14:56

Hej
På nogle hjemmesider (f.eks Uhrskovs skiportal www.uhrskov.dk) får jeg en
meddelelse om fejl. Der opstod en fejl under kørslen i linie 450 eller lign.
Vil du søge efter fejlen?
Hvis jeg svarer Ja kommer der en debugger-skærm frem. Ofte vælger jeg at
svare Nej, hvorefter siden loader.
Jeg har udfra tidligere meddelser her i gruppen prøvet at hente den seneste
Java VM, men det har ikke hjulpet!

Hvordan slipper jeg af med disse irriterende meddelelser?

Tak

Bent

Fra : Stig Nygaard

Dato : 15-09-02 15:21

Hej Bent

Bent Lund wrote:
> [...]
> Java VM, men det har ikke hjulpet!
> Hvordan slipper jeg af med disse irriterende meddelelser?

Det lyder som JavaScript fejl, ikke Java fejl. Så installere ny Java VM
vil ingen forskel kunne gøre.

Du skal ind i din browsers indstillinger og slå visning af script-fejl
fra, eller evt. bare slå debuggeren fra tror jeg (jeg kender ikke lige
IE6 så godt).

Og husk så at slå det til igen når du selv udvikler sider med JavaScript
på, så du selv fanger sådanne fejl når du udvikler.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Bent Lund

Dato : 15-09-02 20:50

"Stig Nygaard" <stig@REMOVE-THISrockland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du skal ind i din browsers indstillinger og slå visning af script-fejl
> fra, eller evt. bare slå debuggeren fra tror jeg (jeg kender ikke lige

Tak til Stig Nygaard.

Dette var tricket. Skulle deaktivere meddelse om script-fejl!

Tak

Bent