MOHAA - igen
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 15-09-02 14:06

Jeg lånte mit MOHAA spil til min søn, og da han kom til banen med en masse,
nærmest usynlige snigskytter (hvor man skal finde og bekytte en
kampvognsbesætning), sagde han, at han da bare brugte sniperriflen og
trykkede på "P" tasten, så kunne han bruge riflens kikkertsigte og zoome ind
på snigskytterne og få ram på dem på den måde. Men nu har jeg fået spillet
tilbage, og jeg kan af én eller anden årsag ikke bruge kikkertsigtet på
riflen - hvis det i det hele taget eksisterer. Tager knægten fusen på mig?

Med venlig hilsen
hh

Fra : simonsen

Dato : 15-09-02 14:55

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> riflen - hvis det i det hele taget eksisterer. Tager knægten fusen på mig?

Gå ind i options
derefter klikker du på controls,
der kan du se hvilken taster der er valgt til det forskellige , gå, løbe osv
for at bruge kikkertsigte skal du bruge
secondary attack knappen, hvilken tast der er valgt til det kan du se,
står der ikke noget skal du lave den om ved at dobbelklikke og så taste den
tast du vil bruge !
hej fra simonsen