Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
camedia master 4
Fra : K. Rasmussen

Dato : 15-09-02 14:02

Hejsa!

Ved nogen hvor man evt. kunne finde camedia master 4 til download! da jeg
synes det er for dårligt at man skal købe software, når man nu har købt
deres dyre kameraer!

på forhånd tak!

Klaus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-09-02 15:07

Den ligger på den CD der fulgte med dit Olympus kamera.

Fra : Gjøl

Dato : 15-09-02 15:20

Jens Peter Karlsen wrote:
> Den ligger på den CD der fulgte med dit Olympus kamera.

Jeg tror at du har læst forkert, det er da vist kun 2,5 der følger med.

Ja det ville da være lækkert at den fulgte med, men det gør den ikke.
Men sæt hellere næsen op efter Photoshop fra Adobe, den er mange gange
bedre og sikkert oigså dyrere.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-09-02 21:05

Kommer selvfølgelig an på hvornår kameraet er fra men mit nye 220 Zoom
kom med version 4.0.

Fra : Gjøl

Dato : 15-09-02 21:18

Jens Peter Karlsen wrote:
> Kommer selvfølgelig an på hvornår kameraet er fra men mit nye 220 Zoom
> kom med version 4.0.

Jeg har haft mit E-20p i 3 måneder og regnede da med at der fulgte det
nyeste med, beklager mit indlæg.
Men for dig er det da rart.