UT2003 demo
Fra : Rasmus S

Dato : 15-09-02 13:27

Min grafik flimrer hele tiden en smule i spillet. Har prøvet 2 forskellige
nvidia drivere af de nyeste, samme problem. Kører med et GF4 Ti4200.

Mvh

Rasmus

Fra : ZipZap

Dato : 15-09-02 14:47

> Min grafik flimrer hele tiden en smule i spillet. Har prøvet 2 forskellige
> nvidia drivere af de nyeste, samme problem. Kører med et GF4 Ti4200.

Jeg har også et G4-T4200 uden problemer. Driver 30.82
Kører 1600x12x32 og alt sat på max.
AMD 1.4 Athlon, 512Mb, WinXPpro.

Fra : Kristian Espensen

Dato : 15-09-02 15:15

"Rasmus S" <rasmusstubert@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> Min grafik flimrer hele tiden en smule i spillet. Har prøvet 2 forskellige
> nvidia drivere af de nyeste, samme problem. Kører med et GF4 Ti4200.

Det lyder som et refresh problem; ved hvilken opdateringshastighed kører du?
Bruger du winXP, hvis ja har du installeret et refresh-fix program?

--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Rasmus S

Dato : 15-09-02 16:15

"Kristian Espensen" <leth_espensen@mail.tele.dk> wrote.

> Det lyder som et refresh problem; ved hvilken opdateringshastighed kører
du?
> Bruger du winXP, hvis ja har du installeret et refresh-fix program?

Jeg kører 85Hz, kører XP Pro uden refresh-fix.

Mvh

Rasmus

Fra : Kristian Espensen

Dato : 15-09-02 17:12

> Jeg kører 85Hz, kører XP Pro uden refresh-fix.

Okay. Problemet er at spillene ikke kører 85 Hz, men i stedet 75 Hz som
virker "flimrende". Her kan du læse mere:
http://www.xp-refresh.net/

Her kan du downloade NVrefreshtool 2,0:
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=1457

--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-09-02 15:29

"Rasmus S" <rasmusstubert@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> Min grafik flimrer hele tiden en smule i spillet. Har prøvet 2 forskellige
> nvidia drivere af de nyeste, samme problem. Kører med et GF4 Ti4200.

Demoen kører fint her hos mig med GeForce4 Ti 4400 og Detonator 29.42.

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 15-09-02 19:01

On Sun, 15 Sep 2002 14:26:30 +0200, "Rasmus S"
<rasmusstubert@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

>Min grafik flimrer hele tiden en smule i spillet. Har prøvet 2 forskellige
>nvidia drivere af de nyeste, samme problem. Kører med et GF4 Ti4200.

40.41 driverne (detonator 4) har et underlig problem der kan gøre at
grafikken flimrer. På min maskine var der meget flimrer i UT2K3
demoen - med 30.82 er der ingen problemer.
køre btw. også med refresh-fix.

\Jakob