MS Windows
briani 27239
Historik i Media Player
Fra : KE

Dato : 15-09-02 13:54

Hejsa NG

Win XP Pro, mediaplayer 8.00.00.4477 (tror jeg nok)

Hvordan sletter så de sidst afspillede filer i menuen filer?

Allerbedst ville være at kunne fjerne dem den husker, men alternativt blot
et sted man kan resette dem....
Jeg har forsøgt at bruge Startmenuens documents mv. men der var åbenbart
ikke forbindelse! Og hjælp i medie player er ikke meget værd!

--
Best Regards
Kim Eriksen

Fra : Morten

Dato : 15-09-02 15:05

> [...]
> Hvordan sletter så de sidst afspillede filer i menuen filer?
> Allerbedst ville være at kunne fjerne dem den husker, men alternativt blot

Mon ikke Spybot kan klare det problem:
http://security.kolla.de/

Mvh.
Morten

Fra : Gevaldi

Dato : 15-09-02 15:12

KE skrev:
> [...]
> Jeg har forsøgt at bruge Startmenuens documents mv. men der var
> åbenbart ikke forbindelse! Og hjælp i medie player er ikke meget værd!

Højreklik på de filer du vil have slettet.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : ylle

Dato : 15-09-02 17:46

Hvordan sl> Hvordan sletter så de sidst afspillede filer i menuen filer?

Start->
kør ->regedit->HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\recentfileli
st

Her kan man fjerne de sidst afspillede. Men jeg bliver nødt til at gå ind og
fjerne dem manuelt, hver gang jeg har brugt afspilleren.

JG