MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 2000 services og stofanet
Fra : Dolle

Dato : 15-09-02 14:01

Kan det lave sig gør at få win2000 til automatisk at logge på stofanet
under opstart.
Findes der en automatisk telenet service, hvad gør man ?

http://www.kandu.dk/

Fra : KE

Dato : 15-09-02 14:00

"Dolle" <Dolle.news@kandu.dk> wrote in message
> Kan det lave sig gør at få win2000 til automatisk at logge på stofanet
> under opstart.
> Findes der en automatisk telenet service, hvad gør man ?

Du kan evt. bruge connect21, som er et lille program i stil med StofaNets
egen StofaCon - det kan du bede om at logge på ved start - så skal det jo
bare i start (programgruppen), og vupti logon fra opstart.

Jeg kan smide programmet i dk.binaer hvis du gerne vil have det!

mvh
Kim

Fra : Wierd-Al

Dato : 16-09-02 17:01

Du kan også bruge et lille prog. der hedder Escape og som er lidt nemmere at
konfigurerer end Connect 21.....Kig i dk.binaer...

Wierd-Al