Panasonic GD67
Fra : Louise Tranberg

Dato : 15-09-02 13:03

Hej

Jeg overvejer at købe en Panasonic GD67 hos Sonofon Partner til
ca. 2250,- uden abonnement. Er der nogen, der ved, om kalenderen er
god, om man kan gemme flere telefonnumre under hvert navn i
telefonbogen (der er kun plads til 100 navne), og hvor mange sms'er
den kan gemme?
Hvis der ellers er nogen, der har noget generelt at kommentere på den
eller nogle gode alternative telefoner, jeg (hellere) burde overveje,
vil jeg meget gerne høre det!

--
Louise

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 18-09-02 21:02

Hej Louise

Jeg har leget lidt med GD67'eren, generelt vil jeg sige:
Den virker lidt ''plastic-agtig'' men okay 2250 spir
er jo også ret små penge for farveskærm, poly-toner osv.

Ellers er den ret okay, skærmen virker umiddelbart skarpere
end på Ericsson T68m og T68i, - udemærket joystick desuden.

Efter at ha' snakket med en Panasonic-konsulent, som fortalte
mig at telefonen ikke kunne lagre sms (lige foruden dem på dit
SIM-kort, typisk 15-30 stk.) valgte jeg dog Samsungs T100
som har en god skærm und so weiter...

Kender desværre ik' noget til kalenderen osv.

mvh. Preben

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 19-09-02 12:10

Samsungen er helt klart federe. Panasonic telefonen virker meget plastik
agtig og jeg er helt sikker på at den ikke holder i længden.

Farveskærmen på Panasonicen er ingenting når man sammenligner med Samsung.

/Johnny