weeeeeee
Fra : _Moerch

Dato : 15-09-02 11:36

http://test.earthandbeyond.ea.com/home/index_marketing.jsp

Det ser RIGTIGT godt ud :--)

Mvh
_Moerch

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-09-02 13:29

On 15 sep 2002 _Moerch enriched usenet with:

> http://test.earthandbeyond.ea.com/home/index_marketing.jsp
>
> Det ser RIGTIGT godt ud :--)

Som betatester kan jeg til fulde bekræfte, at det er et temmelig fedt
spil

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

All, most, or some of the above may or may not work yet.

Fra : _Moerch

Dato : 15-09-02 13:32

Hejsa.
Så desværre kun noget af spillet igår hos en kammerat..Han kunne ikke logge
på, da der var wipeout grundet opdatering vil jeg tro. Men for pokker en
atmosfære :--) Musikken minder om noget fra Blade Runner, og graffikken..ja
ikke dårligt!!!

Mvh
_Moerch

Fra : Silver

Dato : 15-09-02 14:31

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns928A93420F485larskyndidk@aa635.kyndi.dk...
> On 15 sep 2002 _Moerch enriched usenet with:

> Som betatester kan jeg til fulde bekræfte, at det er et temmelig fedt
> spil

Hvilken level nåede du til ?, jeg nåede aldrig rigtig langt i det men jeg
var fandme på vildspor et par gange i de kolosale områder der er ,
Jenquai Explorer var jeg.

Mvh
Silver

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-09-02 20:45

On 15 sep 2002 Silver enriched usenet with:

> Hvilken level nåede du til ?, jeg nåede aldrig rigtig langt i det
> men jeg var fandme på vildspor et par gange i de kolosale områder
> der er , Jenquai Explorer var jeg.

Jeg nåede at blive level 29 med min Jenquai Explorer og level 22 med en
Terran Trader, men de slettede desværre karaktererne temmelig ofte til
sidst.

Jeg har spillet intromissionerne med alle de tilgængelige typer, og jeg
er rimelig sikker på at jeg skal have en Jenquai Explorer, en Terran
Trader og en Progen Explorer. Jeg overvejer også en Jenquai, Terran
eller Progen Warrior, men man skal jo også have plads til at prøve de
sidste karakterer, når de kommer med i spillet.

Fra : DWM

Dato : 16-09-02 09:25

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Som betatester kan jeg til fulde bekræfte, at det er et temmelig fedt
> spil

Samme herfra. Flot grafik, spændende kampe og ikke mindst en
hamrende god atmosfære.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp