Print fra domæne til NTWKST
Fra : Olsen

Dato : 15-09-02 10:15

Hejsa..

Har følgende problem, håber der lige er et geni der lige kan fortælle
mig hvordan jeg løser det.

Jeg har et NT domæne med x antal klienter.

Så har jeg en NT4 Workstation hvorpå der en printer som skal deles med
alle andre i domænet.

Klienterne SKAL skrive via serveren og ud til den WKST med printeren.

Jeg har delt printeren på WKST, installert driveren og delt den på
serveren og sat den til at pege ned på WKST

Jeg kan fint printe ud fra serveren til WKST.
Hvis jeg lige har printet ud fra servereen, kan jeg også printe du fra
de andre klienter, men efter et stykke tid 5 min er det ikke længere
muligt at printe fra klienterne, med mindre jeg først lige sender en
feks. test side afsted fra serveren.

Når jeg ikke kan printe kommer der en Print error Access deneid på
serveren.

Når det lykkedes at få printet igennem, kan jeg se på WKST (i et
program der styrer selve printforløbet) at afsenderen af printet er
Anonymous Logon.

Jeg har i printeropsætningen under permissions prøvet at tilføje,
domain users, domain guests, samt brugerne på domænet , men lige lidt
hjælper det.

Er der en der har de vise sten ?

På forhånd tak.