Universal agn!
Fra : Notredamus

Dato : 15-09-02 09:28

Jeg er eftrhånden ved at være rigtig godt træt af at slæbe alverdens
agn, og grej med til kysten. Jeg gik og tænkte på om der ikke var èn
agn som kunne fiske langt det meste, og var brugbar i en næsten hver
tænkelig situation. Enkeltheden fremmer lysten og glæden, det er
derfor jeg igen og igen tænker på fluefiskeri, stang, hjul og flueboks
og du er fiskende.

Fra : olufi

Dato : 15-09-02 14:24

"Notredamus" skrev d. 15-09-02 09:28 dette indlæg :
> [...]

> og du er fiskende.
> Hvis det var så nemt,så var der mange lystfiskerbutikker der kunne
lukke

http://www.kandu.dk/

Fra : Notredamus

Dato : 15-09-02 14:27

> Hvis det var så nemt,så var der mange lystfiskerbutikker der kunne
> lukke

Nej...så forstår du ikke mit indlæg, eller også gør jeg mig ikke
forståelig nok. Jeg vil ikke ændre fiskemetode for andre folk, men
måske for mig selv. Der er mange der ikke ville undvære denne skiften
frem og tilbage imellem agn og udstyr. Det er bare mig der vil forenkle
mine fiskemetoder, og søger derfor råd og erfaring omkring dette emne.
Der må jo være andre end mig der har tænkt samme tanke.

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 15-09-02 15:31

"Notredamus" <privat@privat.dk> wrote in message
> [...]
> tænkelig situation. Enkeltheden fremmer lysten og glæden, det er
> derfor jeg igen og igen tænker på fluefiskeri, stang, hjul og flueboks

Blink og ophængerflue?

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-09-02 18:07

"Notredamus" <privat@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg gik og tænkte på om der ikke var èn
> agn som kunne fiske langt det meste, og var brugbar i en næsten hver
> tænkelig situation.

Jeg havde i mange år et "sæt" liggende under forsædet i min bil, bestående
af: En 7 fods teleskopstang, et lille ABU-hjul med 0,25 line på, en lille
grejæske indeholdende 5-6 spinnere og omkring 10 blink fra 8-18 g.

Da jeg var kørende i mit job, var det dejligt at kunne fiske hvis jeg fik et
par timer til overs, og det ovenstående grej har fanget alt fra torsk ved
kysten til bækørreder i åen.

/Alex

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-02 11:56

> [...]

> agn, og grej med til kysten. Jeg gik og tænkte på om der ikke var èn
> agn som kunne fiske langt det meste, og var brugbar i en næsten hver

En god stang dynamit ta'r det meste

--
-Jens B.

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-09-02 13:52

> En god stang dynamit ta'r det meste

Specielt i indsejlingen til New Yorks havn, Mr. Jens "Dundee"

/Alex

Fra : ** kent **

Dato : 16-09-02 14:23

On Mon, 16 Sep 2002 14:52:28 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> "Alex
Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

>Specielt i indsejlingen til New Yorks havn, Mr. Jens "Dundee"

Dynamit är populärt att fiska med i Norrland. Kallas för "Nobeldraget"
("Nobelblinken").