Kattebøger til salg
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-09-02 05:51

Hej

Så lige at der er en del kattebøger til salg i dk marked privat blad+bog
d.11/9
Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-09-02 09:00

Tog lige en kigger, der er blandt andet Doreen Tovey's
Katte i huset,og den kan bare ikke anbefales nok, særligt
til siam-elskere. For mange år siden lånte jeg den af en veninde, og flere
år derefter jagtede jeg den hos antikvariater, indtil jeg endelig for 2-3 år
siden fandt den,
D.T. fortæller om hvordan de blev siam-ejere og hvad det førte med sig
*GGGG* der er både grin og gråd,
og den udstråler kærlighed til katte, specielt siam's

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 15-09-02 09:59

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:am1emv$d6m$1@sunsite.dk...
> [...]
> *GGGG* der er både grin og gråd,
> og den udstråler kærlighed til katte, specielt siam's

Åh ja, den lånte jeg engang på biblioteket, og det er virkelig en skøn
fortælling om et liv med siameserkatte og alle deres sære påfund. Tror det
er ved at være på tide at læse den igen

Mange hilsner
Katrine

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 15-09-02 09:17

Hej

Vil ikke være søde og lave et link, da jeg ikke kan huske den rigtige
adresse, der til

På for hånd tak

VH
Gitte