Oldies freak
Fra : Kurt Sørensen

Dato : 15-09-02 02:31

Hej!

Jeg er vild med gammel pop og rock fra 50'erne og 60'erne, og har en del
lp'er og nogle cd'er, men savner sommetider nogen at tale med om emnet.

Jeg bor i Hobro, så er du fra Himmerland eller deromkring er det jo fint -
så kunne vi møde face to face. Men jeg hører gerne fra alle - vi kan jo bare
maile sammen.

PS! Jeg spiller ikke selv, men lytter bare !!!

Kurt Sørensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-09-02 22:25

Kurt Sørensen skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> vi kan jo bare maile sammen.
>
> PS! Jeg spiller ikke selv, men lytter bare !!!

Du må da lige noget for Åge. Han elsker god musik fra 60`erne og
70`erne.

--
MVH Lars

- hvem ville lappe min cykel?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-02 15:37

Hej Kurt

Nå er du også til musik.....Det kunne du nu godt have sagt

Så det skulle ikke være umuligt, at vi kunne mødes...
Bor 10 km nord for Aalborg

Hilsen Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-02 17:40

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d85ec7c$0$7399$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nå er du også til musik.....Det kunne du nu godt have sagt
>
> Så det skulle ikke være umuligt, at vi kunne mødes...

______

Hej Kurt

Du bruger en forkert nyhedsgruppe, når du nu kan lide så god musik. Hehe

Muntre hilsner fra Åge
(rock`n`roll-eksperten)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-02 19:02