MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
USB-harddisk, kan den deles så den altid k~
Fra : Hagman

Dato : 15-09-02 01:00

Jeg har en USB-harddisk - Maxtor 40 GB.
Kan man dele sådan harddisk i flere partitioner, der kører USB ???
....altså, kan man behandle den som alle andre harddiske i computeren ???

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 15-09-02 06:21

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en USB-harddisk - Maxtor 40 GB.
> Kan man dele sådan harddisk i flere partitioner, der kører USB ???
> ...altså, kan man behandle den som alle andre harddiske i computeren ???

Ja man kan.

mvh Kell Jørgensen

Fra : Simon...

Dato : 15-09-02 07:40

> Jeg har en USB-harddisk - Maxtor 40 GB.
må jeg spørge hvordan den kører (af ern og skær nysgerrighed)?? - og er det
USB1.1 eller 2 ?? hvad hastigheder får du fra den ?

mvh.Simon

Fra : Hagman

Dato : 15-09-02 12:23

> må jeg spørge hvordan den kører (af ern og skær nysgerrighed)?? - og er
det
> USB1.1 eller 2 ?? hvad hastigheder får du fra den ?
>
> mvh.Simon

Ligenu kører jeg kun USB1,1, og det er fint nok til billeder, film, musik
etc. etc.
....har dog planer om at købe en USB2,0-port.
Men, jeg er yderst tilfreds med den, den er rigtig nice.

Jeg er ved at lave en test/review af den, den kommer snart online !!!

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-09-02 18:49

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> skrev:

>Jeg er ved at lave en test/review af den, den kommer snart online !!!

Så lægger du et link her, ikke?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Hagman

Dato : 15-09-02 20:02

> Så lægger du et link her, ikke?

Jo da
....men er på arbejde til på Onsdag, med lidt hel er den oppe Onsdag aften,
ller Torsdag
....men linket vil komme på min side, som er:
http://home1.stofanet.dk/hagman/hl.html