Infrarød - hvor?
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 15-09-02 00:14

Hej med-nørder!

Hvis nogen skulle være i tvivl har jeg købt et ABiT BD7II som jeg er
umådelig glad for...!

Man... Der er jo en IR-header på bundkortet - og den sku' gerne bruges til
min Ericsson T39. Jeg har luret at jeg formentlig kan bruge et ASUS IRDa
modul med et hjemmeklampet adapterkabel - men ville da gerne ha' ABiT's egen
løsning, men har ikke været i stand til at finde det nogen steder i dk.

Er der nogen, der ved, hvem der forhandler det, eller kender til en god DIY
løsning?

- ved godt jeg burde købe en USB/BlueTooth adapter, meeeen for dyrt endnu,
og ikke ligeså bred i anvendelsen som en IRDa port ville være...!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)