Nokia 6310 vs 6310i
Fra : Jochke

Dato : 14-09-02 23:08

Nogen der ved hvad forskellen er?

/Jochke

Fra : John

Dato : 15-09-02 07:48

Hej Jocke

Forskellen er meget lille, men aligevel stor.

6310 er til 900/1800 områder, hvor 6310i er til 900/1800/1900 områder.
Du har set rigtig, du kan tage den med til USA.

Mvh
John

Fra : Jochke

Dato : 15-09-02 08:22

"John" <john@jal.as> wrote in message
> Hej Jocke
>
> Forskellen er meget lille, men aligevel stor.
>
> 6310 er til 900/1800 områder, hvor 6310i er til 900/1800/1900 områder.
> Du har set rigtig, du kan tage den med til USA.

Oki tak for svaret. Er det virkelig den eneste forskel?? Nåe men så kan man
jo ligeså godt spare de par 100 kr og købe en 6310.

/Jochke

Fra : Bax

Dato : 15-09-02 13:25

> Oki tak for svaret. Er det virkelig den eneste forskel?? Nåe men så kan
man
> jo ligeså godt spare de par 100 kr og købe en 6310.

Nej, displayet er også anderledes; der er blåt display i i'eren, som jeg
synes er langt federe end i den anden, som har det alm. grønlige display.
Desuden understøtter 6310i Java - det gør 6310 ikke.

Bax

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 15-09-02 10:19

> Oki tak for svaret. Er det virkelig den eneste forskel?? Nåe men så kan
man
> jo ligeså godt spare de par 100 kr og købe en 6310.

Nope... der er også java i 6310i

Fra : Allan Aarestrup

Dato : 15-09-02 17:31

Hej

En lille ting der tæller er....

At på en 6310 (har den selv) kan

du i nogle lystsituationer ikke læse

teksten på knapperne. Skide irriterende!,

mens teksten, som er hvid, på 6310i er

hvid og altid læsbar.

Jeg for i øvrigt lige druknet min 6310. SUK!

Allan.

Fra : Preben Christensen

Dato : 15-09-02 21:05

Altså ved du nu hva bare fordi du er træt af din mobilos så drukner du den.
Smed du den i havnen med en sten og en snor i???

Hilsen Preben

Fra : Martin

Dato : 15-09-02 13:43

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6310i/faq_comparison.html