Freddy Vs. Jason - så kommer den endelig!
Fra : Max

Dato : 14-09-02 22:07

http://us.imdb.com/Title?0329101

lånt fra en anden ng:

After troubled actor Brad Renfro exited FREDDY VS. JASON last week
over "creative differences," the Hollywood Reporter has announced that
after a whirlwind casting call, Jason (SWIMFAN) Ritter (yes, son of
BRIDE OF CHUCKY co-star John Ritter - also directed by Ronny Yu) has
been selected to replace Renfro in the movie.

On top of that, Monica (SNOW WHITE: A TALE OF TERROR) Keena has joined
the cast as well. The movie started shooting yesterday in Vancouver.
And no, there still has not been an official announcement about who
has replaced Kane Hodder as Jason Voorhees.

mvh
Max

Fra : Per.K

Dato : 15-09-02 08:46

"Max" <Max@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://us.imdb.com/Title?0329101

Åh gud ikke igen.
Ham Wes Crawen kan åbentbart ikke finde ud af at lave andet end de
elendige Freddy film. Han må åbentbart have brændt sin hjerne af allerede da
han
havde lavet de første.
Og så tænke på at Robert Englund, der endelig var lykkedes at blive
aksepteret som
skuespiller vil ødelægge det igen for at spille Freddy.
Tja, tilbage til sølet igen Robert, nu kan du få lov til at bruge endu 10 år
på at blive
aksepteret som skuespiller igen når filmen har været ude og floppe bigtime
i biograferne, hvis de da overhovedet gidder at vise den her hjemme og ikke
bare smider
den ud på VHS med det samme.

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 15-09-02 11:08

"Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk> wrote in message news:aUWg9.14$ZI1.291@news.get2net.dk...

> [...]
> i biograferne, hvis de da overhovedet gidder at vise den her hjemme og ikke

Wes Craven var da vist nok kun ansvarlig for den første og sidste af "Nightmare on Elm Street" filmene.

Desuden er der film som "Scream","Serpent and the Rainbow" og "People under the stairs" med på hans instruktør liste.

Robert Englund har da heller ikke haft nogle kæmpe roller siden, så hvad mener du med at han er blevet accepteret som
skuespiller? Der er IMHO intet galt i at genoplive en kult-figur. Og så 2 på samme tid
Der er nok ingen af os der regner med at det bliver stor kunst eller for den sags skyld et gys. Jeg regner mere med at
kunne trække lidt på smilebåndet og se filmen som det kitsch det nok vil blive.

Anders Hyltoft

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-09-02 17:05

On Sun, 15 Sep 2002 09:45:42 +0200, "Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk>
wrote:

>Ham Wes Crawen kan åbentbart ikke finde ud af at lave andet end de
>elendige Freddy film. Han må åbentbart have brændt sin hjerne af allerede da
>han havde lavet de første.

Du har vist ikke set de første par minutter af Scream?

(her tænker jeg på Freddy-referencen)

--
- Peter Brodersen

Fra : Per.K

Dato : 15-09-02 20:15

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vist ikke set de første par minutter af Scream?
>
> (her tænker jeg på Freddy-referencen)
>
> --
> - Peter Brodersen

Scream har jeg heller ikke meget til overs for, da det jo også var ham der
lavede dem.
Jeg så den via en pay kanal for betale for at se den 1´er i biffen eller på
video ville
jeg ikke. Det var vist nok TV1000 der viste den.
Man hvor var den kedelig, så hellere parodien på ham maskemanden i Scary
Movie.
Det var kvalitets skuespil
Ser man blot på den Dracula 2001 at TV1000 viste igår som jeg desværre også
fandt ud
af at han stod bag (havde ellers ikke spildt bånd på det) var den også pisse
kedelig.
Jeg tænkte: Nå ja nu når den er indspillet kan man jo lige så godt se om den
er noget
værd, men det var den dælme ikke.
Næ Wes Craven kan ikke finde ud af at lave noget der forskrækker en, man
sidder
og halv sover filmene igennem han laver.
Så den der Freddy VS Jason er heller ikke noget jeg gidder at spilde penge
på.

Venligst Per

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-09-02 20:37

On Sun, 15 Sep 2002 21:14:31 +0200, "Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg så den via en pay kanal for betale for at se den 1´er i biffen eller på
>video ville jeg ikke. Det var vist nok TV1000 der viste den.

Du kom altså til at fortsætte med at gentage din pointe et par gange,
i stedet for at svare...

Nåmenaltså, i begyndelsen af Scream nævner en person, at det kun er
den første Nightmare on Elm Street (den første "Freddy-film"), der er
noget ved, og at resten stinker. Det er netop en reference til at det
kun var den første af Freddy-filmene, Wes Craven stod bag.

--
- Peter Brodersen

Fra : Morten DH

Dato : 16-09-02 15:51

> [...]
> noget ved, og at resten stinker. Det er netop en reference til at det
> kun var den første af Freddy-filmene, Wes Craven stod bag.

I Jay and Silent Bob Strikes Back er der også en ret fed reference til WC
hvor de er på 'settet' til Scream nr et eller andet og det viser sig så at
screamfiguren spilles af en orangutang for at spare penge

Fra : Max

Dato : 15-09-02 23:39

> [...]
>og halv sover filmene igennem han laver.
>Så den der Freddy VS Jason er heller ikke noget jeg gidder at spilde penge

Kan du lide gyser film ?

mvh
Max

Fra : Per.K

Dato : 16-09-02 14:16

> Kan du lide gyser film ?
>
> mvh
> Max

Ja hvis de er ordentlige og ikke indeholdende splat.
Det skal være en film der vitterlig får det til at løbe koldt ned af ryggen,
men dem
laves der desværre ikke flere af.
De er alle så forudsigelige idag og med folk der bliver hakket i stykker.
Det er for kedeligt og ikke gyseligt.

Venligst Per

Fra : Max

Dato : 16-09-02 22:52

On Mon, 16 Sep 2002 15:15:40 +0200, "Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>laves der desværre ikke flere af.
>De er alle så forudsigelige idag og med folk der bliver hakket i stykker.

Ok,jeg synes ellers Fredag d.13 er god

mvh
Max

Fra : Rikke & Brian

Dato : 16-09-02 06:19

"Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Scream har jeg heller ikke meget til overs for, da det jo også var ham der
> lavede dem.

Ud over jeg synes det er en sjov begrundelse du giver "har ikke meget til
overs for, da det jo også er ham..." det virker som om du ikke kan lide den
fordi det er WC der har lavet den. Det må da være fordi filmen er dårlig du
ikke kan lide den. Men ellers er jeg faktisk enig med dig. Jeg forstår
heller ikke hvorfor folk synes de film er så gode.
Jeg kan egentlig godt lide gyser film, men Scream og andre af samme skuffe,
keder mig, de løber og skriger og løber og skriger, og selv om the Bad Guy
er en helt normal (sindsyg) person, så har denne person altid en
overnaturlig evne til at vide hvor den han jagter løber hen. Det er lige
meget hvor godt de gemmer sig, så står han lige bag ved.

Meeeeen, selv en blind høne kan finde et korn, for starten af Scream 1, med
pigen og telefonen, den synes jeg faktisk er skide uhygglig, men fra først
mord og frem, går det ned af bakke.

> [...]
også
> fandt ud
> af at han stod bag (havde ellers ikke spildt bånd på det) var den også

Ja den er heller ikke speciel god, den havde dog et meget sjovt twist til
sidst.

> Næ Wes Craven kan ikke finde ud af at lave noget der forskrækker en, man
> sidder
> og halv sover filmene igennem han laver.

Ja jeg synes faktisk også det er kedeligt for det meste.

> Så den der Freddy VS Jason er heller ikke noget jeg gidder at spilde penge
> på.

Tjaee har aldrig set hverken Freddy eller Jason, så det skal jeg ikke kunne
udtale mig om.

Brian

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-09-02 11:37

On Sat, 14 Sep 2002 23:07:25 +0200, Max <Max@hotmail.com> wrote:

> [...]
>And no, there still has not been an official announcement about who
>has replaced Kane Hodder as Jason Voorhees.

15-20 b-film smeltet sammen til en. Udregn selv summen =)~

mvh

MA

Fra : Jeppe Møller

Dato : 15-09-02 16:40

> 15-20 b-film smeltet sammen til en. Udregn selv summen =)~

= GENIALT!

/JeppeM

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-09-02 18:37

On Sun, 15 Sep 2002 17:39:42 +0200, "Jeppe Møller"
<jeppem@groenjord.dk> wrote:

>= GENIALT!
>
>/JeppeM

ja meget, hvis de kan få folk til at betale for at se det :)

mvh

MA