T-65 vis nr som standard?
Fra : Wormie

Dato : 14-09-02 20:17

Hejsa

Jeg har Telmore abbonnement og har udeladt nr idet jeg ikke ønsker at have
mit mobilnr i tlf bogen. For nyligt ændrede telmore reglerne således at de
ikke mere kan sætte tlf til at præsentere nr hvis man samtidig vil udelades
fra tlf bogen. På min gl. tlf en nokia 3210 kunne man så sætte tlf til som
std. at præsentere nr. Dette kan man også på vores anden tlf en alcatel. Jeg
kan ikke umiddelbart finde et sted hvor jeg kan vise nr som std. på
ericssonen... Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Findes der en mere detaljeret manual et sted på nettet? Under meddelelser ->
email -> rediger konto findes eks en menu der heder "Kopier udg." som man
kan slå til eller fra... Er der nogen der ved hvad den gør?

mvh

David Holm