The Godfather 1-3. Kommer de på DVD ?
Fra : RANielsen.

Dato : 22-02-01 01:33

Hejsa.

Nu trænger jeg snart til at se nogle gode film, men da jeg gerne vil nyde
dem her hjemme via DVD, så ville jeg gerne høre om der er nogen der ved om
The Godfather 1-3 snart udkommer på DVD ?

--
Rasmus.

Fra : Ole Alm

Dato : 22-02-01 11:09

"RANielsen." <surtceps@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> dem her hjemme via DVD, så ville jeg gerne høre om der er nogen der ved om
> The Godfather 1-3 snart udkommer på DVD ?

fra http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#0216

2/16/01

According to our sources, Paramount's got some great movies coming to DVD
for the summer and second half of the year. Their spring Western push will
including The Man Who Shot Liberty Valance and The Sons of Katie Elder, both
classic John Wayne films. We've already talked about the release of Ghost
(April), The Godfather Trilogy and Forrest Gump (Q4 2001) ..........

mvh Ole

Fra : RANielsen.

Dato : 23-02-01 03:49

"Ole Alm" ...