Biosupdate hurra!;-)
Fra : Lyrik

Dato : 14-09-02 20:12

Efter at have grundet længe på farerne, besluttede jeg mig for at flashe
igår.))
Jeg læste grundigt på instruksionerne og flashede mit Gigabytebundkort fra
diskette.
Genstart og meldingen:
CMOS ROM checksum
error!
Lige et øjeblik rystede jeg! Men jeg gik ikke i Fedtmulepanik, for jeg
huskede instruktionsbogens ord om at trykke <DEL> ved genstart og vælge
<DEFAULT><F10>(save den nye opsætning og genstarte).
Den skal jo have nye værdier, ligesom en ny harddisk skal have nyt
styresystem.
Nu starter maskinen uden den lange spildtid der var før i "det sorte
område". Den går direkte til "Windows".
Bundkortet spiller lidt rappere!

Hilsen
Jens