oplysninger om fluestang
Fra : Per Arleth

Dato : 14-09-02 19:53

Jeg har hørt om en amerikansk 3-delt rejsefluestang ved navn REITSEL
(?) -eller noget lignende.

Hvor kan jeg læse eller høre mere om den?

Par

Fra : **RedTag**

Dato : 14-09-02 21:34

Per Arleth" <parleth@get2net.dk> skrev i meddelandet
> Jeg har hørt om en amerikansk 3-delt rejsefluestang ved navn REITSEL
> (?) -eller noget lignende.
>
> Hvor kan jeg læse eller høre mere om den?
>
> Par

Varför inte köpa BlackLevel 3-del eller bygga ett spö i 4 eller 5-delat
ProLevel, garanterad kvalité
Se: www.maximafiske.com

/RT

Fra : Per Arleth

Dato : 16-09-02 07:19

Kære svenske ven!

Svar venligst på det, jeg/andre spørger om! - eller skån mig/andre for
uvedkommende indlæg.

PAR

**RedTag** <mickman62@yahoo.se> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d839d50@news.wineasy.se...