Login på vores hjemmeside - Vil gerne have~
Fra : Jette

Dato : 14-09-02 18:08

Der har tidligere været lidt snak om nogle uhensigtsmæssigheder vedr.
vores login.

Jeg har tænk lidt (ja, nu praler hun igen *G*) og er kommet frem til
følgende forslag, baseret på ønsker fra Jer - jeg vil meget gerne have
af vide, om I er uenige:

Login flyttes til forsiden
**************************
Jeg vil flytte login'en til forsiden, så man ikke skal forlade den
aktuelle side for at logge på.

Brugermenu laves om til en drop-down
************************************
Da brugermenuen efterhånden fylder temmelig meget, vil jeg give plads
til login'en ved at lægge brugermenuen i en drop-down menu istedet for.

Auto-login vha. cookie
**********************
De nuværende bokse hvor man kan sætte flueben hvis brugernavn og
adgangskode skal huskes, bliver erstattet med én boks der slet og ret
hedder "Automatisk login", hvilket betyder at man automatisk bliver
logget på, så snart man kommer ind på hjemmesiden.

Tidsbegrænsning fjernes
***********************
På nuværende tidspunkt bliver man automatisk logget af, hvis man har
været inaktiv på sider der kræver login i mere end én time. Det skulle
sikre at andre ikke kan lave ulykker, hvis man forlader sin pc uden at
logge af.
Denne feature er imidlertid nok til mere gene end gavn, derfor bliver
den deaktiveret.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 14-09-02 19:27

Lyder suverænt i mine øre...

/ Inger Kaya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-09-02 19:37

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> wrote:
> Lyder suverænt i mine øre...

I second that

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-02 20:54

In article <67rvla.u1b1.ln@tatooine>, Jette
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> Der har tidligere været lidt snak om nogle uhensigtsmæssigheder vedr.
> vores login.

Det lyder da helt fint - ikke at jeg har noget at udsætte på hvordan
det fungerer nu, det er osse helt fint *gg*

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-09-02 21:52

Hej Jette!

Denne ide synes jeg er bedst

> [...]
> hedder 'Automatisk login', hvilket betyder at man automatisk bliver
> logget på, så snart man kommer ind på hjemmesiden.

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - Hunkilling til salg

Fra : goofy

Dato : 14-09-02 22:08

Hej Jette

> Jeg har tænk lidt (ja, nu praler hun igen *G*)
Hørt ( hi hi )

> Login flyttes til forsiden
> **************************
> Jeg vil flytte login'en til forsiden, så man ikke skal forlade den
> aktuelle side for at logge på.
Ok

> Brugermenu laves om til en drop-down
> ************************************
> Da brugermenuen efterhånden fylder temmelig meget, vil jeg give plads
> til login'en ved at lægge brugermenuen i en drop-down menu istedet for.

Ikke forstået

> [...]
> hedder "Automatisk login", hvilket betyder at man automatisk bliver
> logget på, så snart man kommer ind på hjemmesiden.

100% ok
> [...]
> logge af.
> Denne feature er imidlertid nok til mere gene end gavn, derfor bliver
Ok

Steen

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 22:49

"goofy" skrev:

> Ikke forstået

Hej Steen... tak for din tilbagemelding. Jeg uddyber lige ovenstående:

Der er efterhånden temmelig mange punkter i brugermenuen.. især hvis man
er forfatter/redaktør. For at få noget ekstra plads til login'en på
forsiden, vil jeg derfor flytte brugermenuen i en drop-down (ligesom den
hvor du kan vælge profiler i alfabetisk orden), da det næsten ingenting
fylder.

Mvh. Jette