Profiler
Fra : Freya

Dato : 14-09-02 17:23

Hej alle!

Okay, her er hvad I gør, for at få jeres profiler på:

Besvar dette indlæg, men send svaret som email til mig, og ikke i
gruppen.

Jeg har valgt at inkludere samtlige forslag (håber ikke jeg har
overset noget), da det, som Gudrun skriver, kun er ment som
vejledning/inspiration, og derfor kan man frit vælge det fra som man
ikke ønsker at svare på.

******************
Navn
Nick
Alder
By/Landsdel
Civilstand (gift/single/børn osv)
Beskæftigelse/uddannelse
E-mail
Hjemmeside
Skostørrelse
Vægfarve i stuen/soveværelse (har jeg tilladt mig at tilføje, vi har
faktisk haft en tråd om det engang :))
Stjernetegn
Seksuel præference (Hetero, bi, homo, masochist, fetishist,
eksibitionist etc.)
Turn-ons
Turn-offs
Fri profiltekst
Billede
********************

Deadline er 22. September, 2002. Så I har altså 1 uge + 1 dag
fra...NU!

--
Freya

Fra : Claus Sørensen

Dato : 14-09-02 19:50

Freya wrote:

> [...]
> overset noget), da det, som Gudrun skriver, kun er ment som
> vejledning/inspiration, og derfor kan man frit vælge det fra som man

Der er vel også mulighed for at få slette dine data, hvis man ikke længere
ønsker dem.

De herligste hilsner

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-02 20:31

Hej Claus

> Der er vel også mulighed for at få slette dine data, hvis man ikke
> længere ønsker dem.

Selvfølgelig. Hvis du ikke længere har kæresten/konen og vil have hende
slettet eller gået fra S til M.

Skonummer og stjernetegn bliver nok en kende sværere at slette på en mere
permanent basis.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 20:45

On Sat, 14 Sep 2002 21:31:12 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

>Skonummer og stjernetegn bliver nok en kende sværere at slette på en mere
>permanent basis.

Det skal du sgu ikke sige Mark. Efterhånden som mine fødder vænner sig
til at gå i stiletter, ender det med at jeg går fra str. 43 til 38

Stjernetegnet derimod har jeg ingen planer om at ændre

K.h.
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 22:37

Claus Sørensen <cs@chbs.dk> skrev:

>Der er vel også mulighed for at få slette dine data, hvis man ikke længere
>ønsker dem.

Foreløbig har Allan meldt sig som vedligeholder af siden, og jeg vil
mene at der ydermere altid bør være mindst 2-3 personer som backup, så
det til hver en tid er muligt at få sin profil på, og selvfølgelig
også at få den fjernet eller ændret.

Det vil nok være en idé at vi opretter een emailadresse, som skal
anvendes såfremt man ønsker sin profil slettet/ændret. Den skal
naturligvis være tilgængelig fra profilsiden og administreres af de
personer som er ansvarlige for vedligeholdelsen.

--
Freya

Fra : John Sahl

Dato : 15-09-02 07:33

Freya <freyz@c.dk> wrote:
> [...]
> naturligvis være tilgængelig fra profilsiden og administreres af de
> personer som er ansvarlige for vedligeholdelsen.

Er man blevet enig om hvor siderne skal ligge? For skal det
ligge på MandeZonen.dk/dss/ er det mig der skal uploade og
så kan jeg jo lige så godt opdatere skidtet.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Freya

Dato : 15-09-02 08:38

Hej "John Sahl" <spamtrap5@mandezonen.dk>, du skrev:

>Er man blevet enig om hvor siderne skal ligge?

Nej, så vidt jeg ved er ingen blevet enige om hvor det skal ligge.

-For skal det
>ligge på MandeZonen.dk/dss/ er det mig der skal uploade og
>så kan jeg jo lige så godt opdatere skidtet.

Ja, det ville da være ideelt. Men så synes jeg du skulle snakke med
Allan om en måde hvorpå I kan supplere hinanden. Formålet med mit svar
til Claus, var at gøre det *helt* klart at alle nemt og hurtigt, skal
kunne få deres profil på, fjernet, eller ændret, og at jeg derfor
synes det er bedst at der er flere ansvarlige for den proces, end blot
een person.

Derudover har Knud Gert foreslået en formular på siden når den er oppe
at køre, til indtastning af profildata, og det ville jo være smart at
automatisere processen. Han vil gerne lave det, og mangler oplysninger
om hvad der er adgang til på serveren, ligesom han gerne vil have
mulighed for at uploade og teste. Måske du vil droppe ham en mail med
de relevante info?

Hvad det øvrige angår, har jeg sendt en mail til Gudrun med et løst
skriftligt udkast. Intet er besluttet på nuværende tidspunkt.

--
Freya

Fra : John Sahl

Dato : 15-09-02 09:05

Freya <freyz@c.dk> wrote:
> [...]
> kunne få deres profil på, fjernet, eller ændret, og at jeg derfor
> synes det er bedst at der er flere ansvarlige for den proces, end blot

Der er vist ingen tvivl om at Allan og jeg sagtens kan supplere
hinanden på det punkt. Han skal bare lære at stå tidligere op
om morgenen

> [...]
> om hvad der er adgang til på serveren, ligesom han gerne vil have
> mulighed for at uploade og teste. Måske du vil droppe ham en mail med

Knud kan lige smide mig en mail, så tager vi den der fra. Der er
i al fald adgang til PHP, MySQL og FormMail. Desværre vil jeg
nok være ret kritisk med ftp-adgang til serveren da det giver
adgang til al mit data på sitet.

> Hvad det øvrige angår, har jeg sendt en mail til Gudrun med et løst
> skriftligt udkast. Intet er besluttet på nuværende tidspunkt.

Fint nok. Men der er vel heller ikke noget som haster mere end
at vi nok når det

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-09-02 11:35

Sun, 15 Sep 2002 10:05:16 +0200, skrev "John Sahl"
<spamtrap5@mandezonen.dk>:

> [...]
>i al fald adgang til PHP, MySQL og FormMail. Desværre vil jeg
>nok være ret kritisk med ftp-adgang til serveren da det giver

Der er ikke mulighed for separat ftpadgang til en del af pladsen?

Men ellers kan det vel heller ikke være særlig tidskrævende for
dig at smække en formmail sammen.

Php og MySQL skulle det vel ikke være nødvendigt at bruge og så
er jeg stået af.
Det haver jeg aldrig leget med.

Fra : John Sahl

Dato : 15-09-02 17:44

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:
> Der er ikke mulighed for separat ftpadgang til en del af pladsen?

Nopes, desværre er det ikke muligt, selv om det ville være
lækkert ;-(

> Men ellers kan det vel heller ikke være særlig tidskrævende for
> dig at smække en formmail sammen.

Nej, det skal vi nu nok finde ud af.

Fra : Ally

Dato : 15-09-02 13:19

>Der er vist ingen tvivl om at Allan og jeg sagtens kan supplere
>hinanden på det punkt. Han skal bare lære at stå tidligere op
>om morgenen

Hehe... du er bare misundelig, fordi du kun kan sove 4 timer om natten

Ork ja, vi kan sagtens supplere hinanden. Vi skal lige hitte ud af,
hvordan vi gør... men indtil siden er oppe, og de første rettelser
kommer, så kan vi jo tage det stille og roligt på den front.

>Fint nok. Men der er vel heller ikke noget som haster mere end
>at vi nok når det

Nemlig. Det kommer mere og mere til at lyde som et projekt på
størrelse med Metro

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-02 21:06

Hej profil-skribenter

> [...]
> faktisk haft en tråd om det engang :))
> Stjernetegn
> Seksuel præference (Hetero, bi, homo, masochist, fetishist,

Jeg er blevet lidt bidt af det og har skrevet del, specielt turnon/off
delen. Er jeg den eneste der har det på den måde? Jeg har skrevet 2700 tegn
inkl. mellemrum.

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 21:21

On Sat, 14 Sep 2002 22:05:45 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

>Jeg er blevet lidt bidt af det og har skrevet del, specielt turnon/off
>delen. Er jeg den eneste der har det på den måde? Jeg har skrevet 2700 tegn
>inkl. mellemrum.

Jeg er godt på vej. Har skrevet 1.600 tegn med mellemrum, og er ikke
færdig endnu

Hvis nogle er interesseret, har jeg et worddokument sat op... en slags
skabelon. Jeg ved godt nok ikke, om Freya kan bruge et worddokument
til noget?

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-09-02 21:31

Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:

> Jeg er godt på vej. Har skrevet 1.600 tegn med mellemrum, og er ikke
> færdig endnu

ja jeg må godt nok indrømme at jeg ikke kan få det voldsomme ud af den
profilgruppering der er kommet frem*G* der er så mange detaljer i oversigten
at jeg intet havde at skrive i den frie profil tekst*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 21:49

Hej "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk>, du skrev:

>ja jeg må godt nok indrømme at jeg ikke kan få det voldsomme ud af den
>profilgruppering der er kommet frem*G* der er så mange detaljer i oversigten
>at jeg intet havde at skrive i den frie profil tekst*G*

Jamen her får du et par forslag, som jeg håber andre også vil gøre
brug af i den frie profiltekst. Det slog mig nemlig lige at der
manglede nogen vigtige ting:

Yndlingsmusik, interesser, hobbies, kæledyr, literatur, livssyn...

--
Freya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-09-02 21:53

Freya <freyz@c.dk> wrote:
> [...]
> manglede nogen vigtige ting:
>
> Yndlingsmusik, interesser, hobbies, kæledyr, literatur, livssyn...

hmmm nu har jeg jo sendt en afsted til dig*G* men hvis jeg lige bruger de
næste par dage til at se om jeg kan forfatte noget mere og så sender det til
dig senest tirsdag ( kan ikke senere på ugen da jeg skal indlægges igen)??

--

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 22:39

> [...]

>dig senest tirsdag ( kan ikke senere på ugen da jeg skal indlægges igen)??

Det er bare helt iorden. Ikke stresse! :)

--
Freya

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 22:16

> [...]
>manglede nogen vigtige ting:
>
>Yndlingsmusik, interesser, hobbies, kæledyr, literatur, livssyn...

Nu tror jeg altså, vi må stoppe med at tilføje og fratrække felter,
hvis der skal være nogen som helst form for styr på det. Jeg gider
ikke blive ved med at tilføje felter til min profil, som jeg er i fuld
gang med. Skal vi ikke holde fast i de felter, der er nævnt i denne
tråds begyndelse, og konstatere EOD ang. felter? Ellers kan vi blive
ved. En vis form for standardisering ang. layout (felter) synes jeg
vil klæde profillisten.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 22:38

Hej Ally <quincy_md@hotmail.com>, du skrev:

>Nu tror jeg altså, vi må stoppe med at tilføje og fratrække felter

Hej Allan, prøv lige igen at læse hvad jeg svarede på og hvad jeg
skrev *G*.

Sabina kunne ikke finde på noget at skrive i den _frie_ profiltekst,
og så gav jeg hende et par forslag. Der er altså ikke tale om at
tilføje felter.

--
Freya

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 22:46

> [...]
>
>Sabina kunne ikke finde på noget at skrive i den _frie_ profiltekst,
>og så gav jeg hende et par forslag. Der er altså ikke tale om at

Nåååååååååååååå *GGGG*. So sorry! Jeg var tidligt oppe i morges, så
jeg læser kun med det ene øje *GG*.

Godnat! *G*

K.h.
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 23:06

Hej Ally <quincy_md@hotmail.com>, du skrev:

>Godnat! *G*

Osse herfra *Zz* :)

--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 15-09-02 00:14

On Sun, 15 Sep 2002 00:06:22 +0200, Freya <freyz@c.dk> wrote:

>Osse herfra *Zz* :)

ja det er fame en gyser det her første gang i 9 uger hun holdt sig
vågen til Morse var forbi

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Freya

Dato : 14-09-02 21:44

Hej Ally <quincy_md@hotmail.com>, du skrev:

>Hvis nogle er interesseret, har jeg et worddokument sat op... en slags
>skabelon. Jeg ved godt nok ikke, om Freya kan bruge et worddokument
>til noget?

Jo, det er fint med mig.

--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 14-09-02 22:23

On Sat, 14 Sep 2002 22:05:45 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

Hæ hæ Mark

>Jeg er blevet lidt bidt af det og har skrevet del, specielt turnon/off
>delen. Er jeg den eneste der har det på den måde? Jeg har skrevet 2700 tegn
>inkl. mellemrum.

jaaee så mange ord har jeg nu ikke fåed ned men - jeg regner da med at
lade mig portrætere oven på min mor s hunds hundehus
til lejligheden - overvejer lidt om jeg skulle leje lidt med photo
shop også lave himmel af freYs hård ?
MvH
Bo

Fra : missie

Dato : 15-09-02 15:32

Hey Freya

"Freya" <freyz@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overset noget), da det, som Gudrun skriver, kun er ment som
> vejledning/inspiration, og derfor kan man frit vælge det fra som man

Hmmm...nu er jeg jo temmelig ny her og skal liiige finde ud af, hvordan man
opfører sig herinde *sf*

Sidder og læser Freya´s indlæg - og...hm...måske er jeg gået glip af noget -
men hvad går det helt nøjagtigt ud på?
Synes det er smaddersvært, når der sommetider kommer et indlæg som det her,
uden at det giver os, der ikke kender forhistorien eller "kilden",
muligheden for at se, hvad det handler om!

Sorry for min bratte indtræden i denne debat...men jeg er smadder nysgerrig
*LOL*

Og så hilser jeg lige pænt på alle *ss*

Knus - missie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-09-02 18:17

missie <missiebenice@hotmail.com> wrote:
> Hey Freya

hej missie, nu hedder jeg ikke freya men jeg svarer lige alligevel*G*

> Hmmm...nu er jeg jo temmelig ny her og skal liiige finde ud af,
> hvordan man opfører sig herinde *sf*

det er slet ikke så svært..... det handler mest om at holde øjnene åbne*G*
men hvis du vil have lidt generelle retningslinier er det en god ide lige at
slå et smut forbi www.usenet.dk og kigge sig omkring

> Sidder og læser Freya´s indlæg - og...hm...måske er jeg gået glip af
> noget - men hvad går det helt nøjagtigt ud på?

det er såre simpelt... i tidernes morgen ( for ca 3 år siden) havde denne
nyhedsgruppe sin egen hjemmeside med diverse profiler af de skribenter der
lystede det.... for ikke at snakke om billeder fra enkelte fester......
disse fester er efterhånden blevet til mange og billederne herfra er
efterhånden spredt for alle vinde.....
derfor er ideen om profilerne nu genoptaget, samt en ide om at samle alt
billedmaterialet på et sted, sådan at nye og gamle skribenter kan slå et
smut forbi og tjekke alle disse fjollehoveder ud )

> Synes det er smaddersvært, når der sommetider kommer et indlæg som
> det her, uden at det giver os, der ikke kender forhistorien eller
> "kilden", muligheden for at se, hvad det handler om!

det kommer der jo så muligheder for nu... ihvertfald for at få et nærmere
kik på "kilden"... forhistorierne er det jo sjældent alle der ligger inde
med*G* så det er det generelt lettere bare at spørge*G*

> Sorry for min bratte indtræden i denne debat...men jeg er smadder
> nysgerrig *LOL*

ingen grund til at undskylde.... dine indlæg er lige så velkomne som alle
andres og nysgerrighed er slet ikke så slemt igen

> Og så hilser jeg lige pænt på alle *ss*

velkommen til

lige et sidste ord med på vejen... vær sød at svare lige under det du vil
svare på og så klippe det resterende væk, det gør meget for overskueligheden
*S* det kan du også læse mere om inde på www.usenet.dk

--

Fra : missie

Dato : 15-09-02 22:13

Hey "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> du skrev:
> hej missie, nu hedder jeg ikke freya men jeg svarer lige alligevel*G*

You´re welcome anyway *ss*

-snip-
> derfor er ideen om profilerne nu genoptaget, samt en ide om at samle alt
> billedmaterialet på et sted, sådan at nye og gamle skribenter kan slå et
> smut forbi og tjekke alle disse fjollehoveder ud )

Ahaaa - takker! Nu er jeg med...og da jeg læste videre i de forskellige
indlæg, havde jeg også regnet ud, at det var noget i den stil...

> ingen grund til at undskylde.... dine indlæg er lige så velkomne som alle
> andres og nysgerrighed er slet ikke så slemt igen

Deeejligt...tror og håber, jeg finder en del svar og debatter, jeg kan bruge
til noget - og måske bidrage til!

*gg* er det bedre nu??

Knus
missie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-09-02 22:23

> You´re welcome anyway *ss*

jamen jeg takker og bukker*G*

> Ahaaa - takker! Nu er jeg med...og da jeg læste videre i de
> forskellige indlæg, havde jeg også regnet ud, at det var noget i den
> stil...

hehe... ret simpelt faktisk*G* måske du skulle overveje at hoppe med på
vognen??

> Deeejligt...tror og håber, jeg finder en del svar og debatter, jeg
> kan bruge til noget - og måske bidrage til!

jamen forhåbentligt da det er jo det denne gruppe er til for*G*

> *gg* er det bedre nu??

smukt ) kunne ikke have gjort det bedre selv *GGG*

--

Fra : missie

Dato : 15-09-02 22:43

Heeey Sabina <sabina@mandezonen.dk>, du skrev:

> jamen jeg takker og bukker*G*
Iiih altså...piger og tøser nejer, det er mænderne der bukker *LOL*
Men godtaget anyways!

-snip-
> måske du skulle overveje at hoppe med på vognen??
Tjaaaa måske...kunne jeg godt finde på faksis *ss*

> smukt ) kunne ikke have gjort det bedre selv *GGG*
Øvelse gør mester!

Knus
missie

Fra : Freya

Dato : 15-09-02 18:17

Hej "missie" <missiebenice@hotmail.com>, du skrev:

>Hmmm...nu er jeg jo temmelig ny her og skal liiige finde ud af, hvordan man
>opfører sig herinde *sf*

Det bedste råd jeg kan give dig er at læse så mange indlæg som muligt.
På den måde får man ganske ofte besvaret de spørgsmål man har, inden
man overhovedet når at stille dem *G*.

Et andet godt tip er at slette overflødig tekst fra det indlæg du
svarer på, og skrive dine kommentarer nedenunder det stykke tekst du
kommenterer.

-snip-
>men hvad går det helt nøjagtigt ud på?

Ja, du er ganske rigtigt gået glip af noget, men det kan du hurtigt
rette op på, ved at læse følgende tråde:

--
Freya

Fra : missie

Dato : 15-09-02 22:22

Heeey "Freya" <freyz@c.dk> du skrev:

> Det bedste råd jeg kan give dig er at læse så mange indlæg som muligt.
> På den måde får man ganske ofte besvaret de spørgsmål man har, inden
> man overhovedet når at stille dem *G*.

Jeg har skam været igang - tror jeg manglede de sidste 10-15 indlæg - hvor
bl.a. noget af forklaringen på mit spørgsmål var! Men der er dælme også
mange at komme igennem *ss*

> Et andet godt tip er at slette overflødig tekst fra det indlæg du
> svarer på, og skrive dine kommentarer nedenunder det stykke tekst du
> kommenterer.

Bedre nu?

Takker for hjælpen!!

Knus
missie

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-09-02 19:05

Hej

> Deadline er 22. September, 2002. Så I har altså 1 uge + 1 dag
> fra...NU!

Det er for lang tid. Jeg er så spæææændt, at jeg ikke kan holde det ud.

Er der ikke en dummy, man kan tjekke?

Fra : Freya

Dato : 16-09-02 09:06

Hej "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>, du skrev:

>Det er for lang tid. Jeg er så spæææændt, at jeg ikke kan holde det ud.

*lol* Sig mig, hvordan kommer du igennem de første 24 dage i December?

Men ja, det er da en fin idé at smide en midlertidig side op og
opdatere løbende så alle kan følge med. Det kigger jeg lige på og
vender tilbage med en URL.

Foreløbig er indkommet 7 profiler. Deriblandt fra en skabslæser, så
vil godt lige benytte chancen for at sige at nye skribenter og
skabslæsere MEGET gerne må sende deres profiler ind!

Det samme gælder gamle skribenter som vi ikke hører fra så tit for
tiden, Dana, sun^lady (nu du alligevel er her i nabolaget :)), Børge,
Henrik(knold), René & Nicolai, Hanne L., for blot at nævne nogle
stykker.

--
Freya

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-02 09:23

Hej Freya

> *lol* Sig mig, hvordan kommer du igennem de første 24 dage i December?

Det er en hård tid *G*.

> Men ja, det er da en fin idé at smide en midlertidig side op og
> opdatere løbende så alle kan følge med. Det kigger jeg lige på og
> vender tilbage med en URL.

Perfekt.

> Foreløbig er indkommet 7 profiler. Deriblandt fra en skabslæser, så
> vil godt lige benytte chancen for at sige at nye skribenter og
> skabslæsere MEGET gerne må sende deres profiler ind!

Ja, det er da en gode måde at lære folk at kende på.

Ja, de må se at komme i gang.

Fra : Freya

Dato : 16-09-02 10:56

Hej igen!

Profilerne ligger nu midlertidigt på http://dss.lir.dk/

Jeg har altså ikke haft tid til at redigere teksten synderligt, men
har delt profilerne op i hhv. "profildata" og "billede/fri
profiltekst", for at skabe lidt overskuelighed.

Nogle af billederne forefindes også i større format, som man evt. kan
linke til, hvis man synes.

--
Freya

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 19:28

Freya wrote:
> Hej igen!

Hej

> Profilerne ligger nu midlertidigt på http://dss.lir.dk/

Fint! Lige sådan som jeg forestillede mig det kunne gøres!
Evt med logon funktion for at oprette profil og senere rettelser
af samme?
Veb-master kan så evt blokere for trolls etc.

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 16-09-02 22:36

On Mon, 16 Sep 2002 20:27:41 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Hej

>Fint! Lige sådan som jeg forestillede mig det kunne gøres!

Hænning ku du ikke finde alle dine party dss billeder :) der e rkux på
din side jeg har back upp af det meste af den - men skulle vi ikke få
dem knaldet ordentligt sammen på en side indelt i episoder ???
og se om vi ku få en til at kode den på weben ?
MvH
Bo MM

Fra : John Sahl

Dato : 16-09-02 23:53

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
> [...]
> dem knaldet ordentligt sammen på en side indelt i episoder ???
> og se om vi ku få en til at kode den på weben ?

Henning har sendt dem alle til mig, det samme har Amie/Malene.

Fra : Chokmah

Dato : 17-09-02 01:23

On Tue, 17 Sep 2002 00:53:22 +0200, "John Sahl"
<spamtrap5@mandezonen.dk> wrote:

>Henning har sendt dem alle til mig, det samme har Amie/Malene.

ok .... jeg samler mit når jeg kommer hjem .... og gør det samme
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Hanne L

Dato : 17-09-02 22:26

Freya skrev

Kære Freya

> [...]
> tiden, Dana, sun^lady (nu du alligevel er her i nabolaget :)), Børge,
> Henrik(knold), René & Nicolai, Hanne L., for blot at nævne nogle

Er på vej Skal bare lige finde ud af den scanner, jeg har, så der
kan komme billede på.

Jeg kom til at sende min profil, før den var færdig, fordi jeg trykkede
på returtasten undervejs. Den må du endelig slette.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-09-02 21:51

[Freya | Mon, 16 Sep 2002 10:05:38 +0200]

> [...]
>tiden, Dana, sun^lady (nu du alligevel er her i nabolaget :)), Børge,
>Henrik(knold), René & Nicolai, Hanne L., for blot at nævne nogle

Hov hov - Det kan godt være at min lille Nicolai ligger på den lade
side, men jeg skriver da fra tid til anden :)

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Anita

Dato : 18-09-02 22:40

"Rene' Hjorth" skrev

> Hov hov - Det kan godt være at min lille Nicolai ligger på den lade
> side, men jeg skriver da fra tid til anden :)

Ja, det gør du da heldigvis
Men egentlig er mit indtryk at mange af de tidligere så flittige skribenter
har taget en pause fra skriverierne den seneste tid. Om det så er pga påstyr
i gruppen, sommerferie eller noget helt tredje er ikke til at vide...

Jeg ved bare, at jeg ikke selv har været helt så motiveret til at skrive pga
af al den brok ,der har været på det sidste - og det er jo egentlig lidt
ærgerligt, hvis der er flere, der har det på den måde.

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-09-02 12:36

[Anita | Wed, 18 Sep 2002 23:39:38 +0200]

> [...]
>i gruppen, sommerferie eller noget helt tredje er ikke til at vide...

Det har du nok ganske ret i, jeg tog bl.a. en lille pause mens der var
alt for meget postyr, men nu hvor gruppen er blevet rigtigt god igen, er
jeg tilbage og det tror jeg også at andre er.

>Jeg ved bare, at jeg ikke selv har været helt så motiveret til at skrive pga
>af al den brok ,der har været på det sidste - og det er jo egentlig lidt
>ærgerligt, hvis der er flere, der har det på den måde.

Præcist - men som sagt, jeg tror at vi alle kommer tilbage, når blot vi
husker at IKKE fodre diverse trolls! :)

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 06:42

Freya wrote:
> Hej alle!

Ja hey alle

Hvordan pokker skal jeg efter disse 2 profiltråde
fremover vejlede om off-topic indlæg i gruppen?

Nå men nogle efterlyser min www adr. med billeder:
http://groups.msn.com/h2m

Den er der stadig, jeg har kopier liggende på min HD
så der er lidt at tage af til den nye DSS side.

Da man alligevel er i gang med off-topic indlæg,
hvordan går det med tilmeldingen til festen d. 12/10?

MVH
Henning

Ps. jeg har i nogle dage ikke kunne sende til gruppen,
derfor min "tavshed"

Fra : John Sahl

Dato : 16-09-02 06:59

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote:
> Hvordan pokker skal jeg efter disse 2 profiltråde
> fremover vejlede om off-topic indlæg i gruppen?

hehe, ja efter al den virak lader det til at "folk" nu mener at den
sociale snak om gruppens liv bedst ses holdt i selve gruppen,
men enighed om dette er der vist ikke opnået.

> Nå men nogle efterlyser min www adr. med billeder:
> http://groups.msn.com/h2m
>
> Den er der stadig, jeg har kopier liggende på min HD
> så der er lidt at tage af til den nye DSS side.

Malene har spurgt om hun skulle sende dem hun har til mig så
vi kan få dem samlet et sted, dette har jeg takket pænt ja til og
venter spændt. Du kunne eventuelt gøre det samme, altså sende
dem til mig

> Da man alligevel er i gang med off-topic indlæg,
> hvordan går det med tilmeldingen til festen d. 12/10?

Tilmeldte:

Bo Warming
Henning + Hanne
Mark + Kristine
Bente + Carsten
Ally
Peder
Søs
Bo M. Mogensen + Chokmah
Sabina + John

Der ud over er vi ved at arrangere noget mad til aftenen,
mere information tilgår senere.

> Ps. jeg har i nogle dage ikke kunne sende til gruppen,
> derfor min "tavshed"

Brug Sunsite når det kniber.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-02 07:55

> Tilmeldte:
>
> Bo Warming

Min tilmelding er måske betinget af kørelejlighed. Men jeg vil gerne snarest
have emailet gadeadressen i Roskilde så jeg kan se om nogen jeg kender på
Roskilde-egnen kan køre for mig - eller der er nem gå afstand fra stationen.

> Brug Sunsite når det kniber.

Sunsite udfører politisk censur, men vil ikke oplyse hvad der fører til at
de smider ud.

Fra : John Sahl

Dato : 16-09-02 08:33

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:
> [...]
> snarest have emailet gadeadressen i Roskilde så jeg kan se om nogen
> jeg kender på Roskilde-egnen kan køre for mig - eller der er nem gå

Alle deltagere fra København bruger offentlige transportmidler.
Adresse tilgår.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-02 22:13

> Tilmeldte:
>
> Bo Warming
> Henning + Hanne
> Mark + Kristine
> Bente + Carsten
> Ally
> Peder
> Søs
> Bo M. Mogensen + Chokmah
> Sabina + John

Ved sidste DSS-fest beklagede Jens Bruun at jeg ikke havde taget min kone
med. Måske jeg denne gang har besøg af min 19-årige søn fra Hjørring - ville
det i såfald være OK, at han tog med?
Er planen som sidst - at man køber pizza ?

Fra : Henning

Dato : 18-09-02 06:38

Bo Warming wrote:

> Ved sidste DSS-fest beklagede Jens Bruun at jeg ikke havde taget min
> kone med. Måske jeg denne gang har besøg af min 19-årige søn fra
> Hjørring - ville det i såfald være OK, at han tog med?

Kun hvis han er aktiv skribent og on topic her i gruppen

> Er planen som sidst - at man køber pizza ?

Eller tage madpakke med, det er billigere

MVH
Henning

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-09-02 09:04

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kun hvis han er aktiv skribent og on topic her i gruppen

Skal man være aktiv skribent? hvad så med os skabslæsere

--
Niels

Fra : Tomas O.

Dato : 18-09-02 09:42

Niels Henriksen skrev:

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man være aktiv skribent? hvad så med os skabslæsere

Nu er du ikke skabslæser længere

Tomas
FUT dk.snak.snik

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-02 09:57

Niels Henriksen wrote:

> Skal man være aktiv skribent?

Det er princippet.

Det er sgu skægt, at skabslæsere hopper ud af skabet lige før festerne.

> hvad så med os skabslæsere

Velkommen til som skribent i dss.
Jeg glæder mig til at læse meget mere fra dig.

At være skribent i dss er jo ikke, at man skal fortælle hvad der foregår
hjemme i soveværelset eller man skal udlevere penisstørrelser eller
brystmål.
Det kan for så vidt også bare være, at man har nogen holdninger (fx i
form af gode råd eller argumenter) til sex, samliv og seksualitet.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-09-02 15:42

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen til som skribent i dss.
> Jeg glæder mig til at læse meget mere fra dig.

Takker...

> [...]
> Det kan for så vidt også bare være, at man har nogen holdninger (fx i
> form af gode råd eller argumenter) til sex, samliv og seksualitet.

Det kunne der jo være noget... det vil jeg huske på

--
Niels

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-09-02 18:12

> [...]

> kone med. Måske jeg denne gang har besøg af min 19-årige søn fra
> Hjørring - ville det i såfald være OK, at han tog med?

som andre også har sagt er den generelle holdning at deltagerne skal være
skribenter i dss og have deltaget med mindst et ontopic indlæg....
så skynd du dig at sende sønnemand herind så skal han være yderst
velkommen

> Er planen som sidst - at man køber pizza ?

nej planen bliver denne gang at Bente, Kristine og jeg kokkererer...
indtil videre arbejder vi på en plan med en god steg, med forskelligt
tilbehør, feks årstidens bagte grøntsager, flødekartofler og salat til de
der ønsker det.
inden så længe vil vi have menuen på plads og så vil der blive anmodet om at
folk sætter sig på en menu ( hvad angår tilbehør) for at vi ikke skal lave
alt tilbehøret til alle.... da nogle af os jo er begrænset hvad kosten
angår... men nærmere om det tilgår....

jeg formoder at peder som han ofte har gjort, sponsorerer en kasse øl, men
drikkevarer derudover bedes medbragt selv.
hvis enkelte har svært ved at transportere deres ønskede drikkevarer kan der
evt laves en aftale om at vi indkøber det ugen før( i uge 40), mod
forudbetaling naturligvis( vi er jo ikke millionærer)

prisen for denne anretning formodes at lande på ca 70 kr pr kuvert, en smule
højt sat men hellere det end at chokere med en overpris på dagen...

--
Knus Sabina
* nu tilbage i fin form, men ikke længere som posedame*

Fra : Freya

Dato : 16-09-02 09:21

Hej "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>, du skrev:

>Hvordan pokker skal jeg efter disse 2 profiltråde
>fremover vejlede om off-topic indlæg i gruppen?

Henning :), det løser sig selv om en uge, når vi har passeret datoen
for deadline.

Men indtil da, må vi leve med lidt off-topic praktisk snak i gruppen
desangående. ISÆR fordi det meget gerne skulle inspirere folk, kendte
og ukendte, aktive skribenter såvelsom skabslæsere, til at være med.

Det opnår vi ikke andre steder end lige netop her!

Hvis vi får et godt dynamisk website, ville det måske være en god ide
med et forum til opslag og snak om diverse fester, fødselsdagshilsener
m.m. På den måde kan den snak begrænses her i gruppen (og i dss2 *G*),
og samtidig være åben for alle. Anyway, det er akademisk! ;)

>Ps. jeg har i nogle dage ikke kunne sende til gruppen,
>derfor min "tavshed"

Der har været gevaldige huller i TDC's newsservice her i weekenden,
men det skulle være fixet nu.

--
Freya

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 19:38

Freya wrote:

> [...]
*G*),
> og samtidig være åben for alle. Anyway, det er akademisk! ;)

Jeps har smug-kigget, nu mere dynamisk, des bedre *G*
Har lige prøvet "profil-funktionen" >

Det er jo ikke mig der er imod chat og social DSS snak,
Jeg har hele tiden syntes vi, i DSS, har taget overdreven
hensyn til nogle få skribenter, der følte gruppen "sammenspist"

Jeg har hele tiden syntes at det tog dynamikken ud af gruppen
når der ikke var plads til lidt ping-pong sjov/flirt etc. etc. *GGG*

Sex er en alvorlig sag, men sex uden humor er sku kedelig

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 17-09-02 15:29

On Mon, 16 Sep 2002 20:37:38 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]

Nå men det vil da være en go ide uanset hvad :)
og der har jo været well indtil vider 3 der har meldt sig til
vedligeholdese og opbygning af et slig dynamisk forum :)
om end det er for akademiske for mig :) at bygge med andre ord så kan
jeg ikke bygge noget der har med det akedemiske at gøre :(

>Jeps har smug-kigget, nu mere dynamisk, des bedre *G*
>Har lige prøvet "profil-funktionen" >

der er sgu da gåed helt sport i de profiler :)
sider og kæmper med min egen....

>Det er jo ikke mig der er imod chat og social DSS snak,
>Jeg har hele tiden syntes vi, i DSS, har taget overdreven
>hensyn til nogle få skribenter, der følte gruppen "sammenspist"

normalt er det jo heller ikke noget problem - det er mer enår der er
et skænderi om det ene eller andet - så er det pludeseligt et MEGET
STORT problem - selv om det ikke har en skid med sagen at gøre.

og faktum er da også at dss angiveligt vis er den gruppe på usnet der
er den gruppe der er den størst emanget på trolle - og konfrontasions
lystne sjæle - det kan måske i sig selv virke lidt sært hvorfor netop
denne gruppe skulle være så stor et træk plaster på *lige netop den
slags mennesker* men jeg tror det er fordi når man ahr skrevet læneg
nok i dk.snak.seksualitet - så tror jeg man glemmer at sex er noget
privat pineligt der kan forsage rødemen at man føler sig pineligt
berørt osv. men jeg tror nu det er der af søgningen kommer.

sådan har det været lige så længe jeg kan huske - sådan er det nu -
sådan vil det altid være .

men man da gi gruppens bruger at de håndtere det med stor selv
deciplin og det bliver i det store hele ignoreret - men ok det virker
så også efter flammers hensigt at det lammer skirve lysten en tid hos
daglig brugerne.

jeg postede en info i går vdr nogen privat mails jeg habde der havde
med gruppen at gøre fåed ikke EN formåde at følge fut - hvilket giver
svar på motivasion på hvorfor der skrives !

>Jeg har hele tiden syntes at det tog dynamikken ud af gruppen
>når der ikke var plads til lidt ping-pong sjov/flirt etc. etc. *GGG*00

jamen det er jo egentligt det der er så undelrigt ved dss er jo mere
chat - jokes og løssluben OT der er jo bedre går det rent faktisk -
det er et symptom på go stemning

MvH
Bo M Mogensen

fut :sunsite.tf.offtopic

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-02 08:04

"Freya" <freyz@c.dk> wrote in message

> Alder

Var det ikke en idé at angive alder via sit fødselsår? Så undgår vi, at
aldersoplysningerne forældes sammen med vore skrøbelige kroppe

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : Freya

Dato : 20-09-02 08:24

Hej "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>, du skrev:

>Var det ikke en idé at angive alder via sit fødselsår? Så undgår vi, at
>aldersoplysningerne forældes sammen med vore skrøbelige kroppe

Doh! Ja, s'føli Jens, og det er der allerede nogen der har været så
forudseende at gøre, kan jeg se :)

Jeg vil lige rette det på formularen.

--
Freya

Fra : Vanillepigen

Dato : 20-09-02 09:10

> Doh! Ja, s'føli Jens, og det er der allerede nogen der har været så
> forudseende at gøre, kan jeg se :)

Da jeg ikke har været så forudseende vil jeg lige spørge, hvordan jeg retter
det?
Jeg kan også se, at min e-mail er forkert. Kan jeg bruge formularen til at
rette de ting?

mvh Kristine.

Fra : Freya

Dato : 20-09-02 09:29

Hej "Vanillepigen" <kristine@FJERNDETTEgazel.dk>, du skrev:

Dette er OGSÅ et svar til Kirstine:

Hvis I har rettelser til jeres profil bedes i maile mig direkte.
Formularen ryger i forvejen direkte i min mailboks, og svarene er
nummerede, det vil derfor være langt lettere for mig hvis I bare lige
sender mig en mail om hvad der skal rettes.

Alt redigering i .html dokumenterne foregår manuelt, og altså ikke
automatisk, selvom vi bruger en formular. Formularen er udelukkende
for at gøre det lettere for folk at sende profiler ind. Der er altså
_ikke_ mulighed for at rette pr. automatik ved anvendelse af
formularen.

Iøvrigt vil jeg benytte anledningen til at opfordre alle til at læse
korrektur på egen profil, og, igen, maile mig om evt. ændringer.

--
Freya

Fra : Kirstine

Dato : 20-09-02 09:20

In article <ililou8af10vlrsua8qkhhp410l5p9s72b@4ax.com>, freyz@c.dk
says...

> Doh! Ja, s'føli Jens, og det er der allerede nogen der har været så
> forudseende at gøre, kan jeg se :)
>
> Jeg vil lige rette det på formularen.

Hvordan gør man så, hvis man gerne vil rette sin profil?
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*