The Prodigy - Out Of Space
Fra : Torben

Dato : 14-09-02 16:07

The Prodigy har lavet et track der hedder "Out of Space/Outer Space"
Jeg mener det stammer fra et reggae track!? Er dette korrekt?
Hvis ja, Hvilken kunstner har så lavet det, og hvad er titlen?
Er dette reggae track kommet _efter_ Prodigy lavede deres?

Den version jeg hørte forleden[1], var dancehall agtig.. ala Sister Nancy.

Alle svar, og/eller forslag til kunstner/titel er velkomne.

[1]. Jeg var beruset.

På forhånd tak for din hjælp.

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Troels

Dato : 14-09-02 16:27

> [...]
>
> Den version jeg hørte forleden[1], var dancehall agtig.. ala Sister Nancy.
>

> Alle svar, og/eller forslag til kunstner/titel er velkomne.

Prodigys nummer "Out of space" bygger på et sample fra Max Romeo & the
Upsetters' Chase the devil, og nummer er så altså lavet før The Prodigy
lavede deres nummer.

/Troels

Fra : Torben

Dato : 14-09-02 19:04

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Prodigys nummer "Out of space" bygger på et sample fra Max Romeo & the
> Upsetters' Chase the devil, og nummer er så altså lavet før The Prodigy
> lavede deres nummer.

Mange tak Troels!

Du er bare en knag! :)

Jeg fandt det track jeg ledte efter!