Asus p5a, hvad laveste bios der understøtt~
Fra : Carsten Riis

Dato : 14-09-02 15:38

Tja, det lyder ret simpelt gør det ik

Jeg syntes ikke rigtig, at blive klog på Asus' egen
hjemmeside/ftp-server.

Jeg ved at jeg ikke må gå længere ned end 0006-udgave, da processoren
som bruges er en k6-2 450 mhz.

Computeren kører pt. med version 1011 release 005beta.

Jeg tror, at det er beta-biosen som er ustabil i win98.

Det er noget rigtig grimt noget. Enten vælge en stabil bios og mangle
80Gb harddisk (1007a) eller have en ustabil computer og have 80Gb.

Men men jeg sætter min lid til, at tryllekunstere, magikere og andre
vise mænd kan lige give mig lige det sidste trick så jeg får en stabil
maskine sammen med de 80Gb.

er der nogen andre bundkorts-bioser eller noget lignende som kan bruges
sammen p5a'eren.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : o&u

Dato : 15-09-02 14:00

On Sat, 14 Sep 2002 16:37:57 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

> [...]
>maskine sammen med de 80Gb.
>
>er der nogen andre bundkorts-bioser eller noget lignende som kan bruges

Du kan bruge den tidligere bios sammen med en diskmanager. F.eks.
ezdrive.

Nogle gange ligger sådan noget på harddisk fabrikantens hjemmeside.

Søg på www.google.com med

diskmanager download

Iøvrigt har jeg været meget tilfreds med beta bios 1011.004

Jeg kan godt finde en anden bios 10112:
http://www.bios-drivers.com/drivers/34/34023.htm

bruger: drivers
password: all

samt denne 1011.004
http://web.inter.nl.net/hcc/J.Steunebrink/k6plus.htm

mvh

John

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-09-02 19:25

o&u wrote:

> Du kan bruge den tidligere bios sammen med en diskmanager. F.eks.
> ezdrive.

Det hjælper desværre ikke i dette tilfælde.

> Iøvrigt har jeg været meget tilfreds med beta bios 1011.004

Er der ikke en ikke-beta udgave som hedder 1010?

Takker for linkene. Jeg vil prøve dem...