MS Windows
briani 27239
skift af skærmopløsning
Fra : Louise Fogt

Dato : 14-09-02 14:57

Hej NG.

Det er lykkedes mig at sætte skærmopløsningen til et trin højerre end min
skærm kan klare. Det betyder at jeg intet kan se overhovedet udover sort
skærm.
Hvordan får jeg det skiftet tilbage igen?

Mvh Dennis Lange

Fra : Edmund

Dato : 14-09-02 15:01

Louise Fogt skrev:

> [...]
> min skærm kan klare. Det betyder at jeg intet kan se overhovedet
> udover sort skærm.
> Hvordan får jeg det skiftet tilbage igen?

Tryk på F8 under opstar og gå i fejlsikker tilstand

Fra : Klitgaard

Dato : 14-09-02 15:59

"Louise Fogt" <lfreklame@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg det skiftet tilbage igen?

Start op i fejlsikret tilstand og skift så opløsningen.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Dennis Lange

Dato : 15-09-02 08:57

Klitgaard wrote:
> Start op i fejlsikret tilstand og skift så opløsningen.

Tak for svaret til begge... Desværre løser det ikke mit problem...
Jeg har sat en anden skærm til og der er ingen problemer, men uanset hvr
lavt jeg sætter min opløsning vil den oprindelige skærm ikke vise noget,
udover i DOS-mode...
Kan man have "brændt" skærmen af ved det lile trick?
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Hennning Præstegaard

Dato : 15-09-02 21:17

Dennis Lange wrote:
> Kan man have "brændt" skærmen af ved det lile trick?

Er ikke sikker, så prøv at stille spørgsmålet i

mvh
Henning

Fra : Edmund

Dato : 18-09-02 10:29

Dennis Lange skrev:

> [...]
> noget, udover i DOS-mode...
> Kan man have "brændt" skærmen af ved det lile trick?

Har du prøvet at sætte skærmdirver til standard windows driver når du er
i fejlsikker tilstand.

Er der en reset knap på den skærm

--
Mvh Edmund

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-09-02 11:55

Edmund wrote:
> Dennis Lange skrev:
> Har du prøvet at sætte skærmdirver til standard windows driver når du
> er i fejlsikker tilstand.

Det stod den på i forvejen.

> Er der en reset knap på den skærm

Nej, men jeg har fået løst problemet...
Endte i en reinstallering af win - ikke en fiks løsning, men ikke desto
mindre virker det...
Men tak for hjælpen til alle....