Animail Skriv for dyr
Fra : marianne hellemose

Dato : 14-09-02 13:37

jeg har nævnt denne org. før, men nu har de ændret
i konceptet, og gjort det endnu nemmere, at gøre noget
for dyrene, alså også katte. Istedet for at sidde og copy/
paste mailene selv, får man et nyhedsbrev, hvis man så
vil være med på det trykker man bare reply, og så sætter
de ens navn/email på. I mailen idag stod der at nu var vi
oppe på 44 medlemmer, hmm, når jeg nu ved hvor mange
der sidder rundt omkring og godt vil være med til at give
ikke kun katte, men alle dyr en bedre tilværelse, så synes
jeg ikke det er ret mange, så derfor en "kraftig" opfordring. Deres
hjemmeside kan ses her.
http://animail.homestead.com/animail.html

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 14-09-02 16:29

marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Har nu været inde og melde mig til.

mvh Eva

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 20:19

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> ikke kun katte, men alle dyr en bedre tilværelse, så synes
> jeg ikke det er ret mange, så derfor en "kraftig" opfordring. Deres

Jeg kan se man også kan indsende egen læserbreve, som man kan være
heldig de medtager næste gang. Måske var det en idé at sende et at dine
JBH skriverier?

Mvh. Jette

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-09-02 21:47

Hej Marianne!
Har allerede tilmeldt mig

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - Hunkilling til salg

Fra : Stine

Dato : 15-09-02 16:18

Dejligt 'initiv'! Har sendt en tilmelding afsted...

Stine