3510 sælges!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-09-02 12:49

Splinter ny Nokia 3510 sælges med original emballage, garantibevis/bon.
Den er købt i dag men sælges fordi jeg har fortrudt. Tvivler på forretningen
vil tage den tilbage når jeg har ladt den op.

Den sælges for 1800 kr.

/Helle mail@hellenielsen.dk

__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-09-02 12:55

Glemte at tilføje at den IKKE er sim-locked!

Fra : Devast8or

Dato : 14-09-02 15:20

Prøv i dk.marked.privat.telefon.mobil som er den rigtige gruppe til køb og
salg.

(Iøvrigt synes jeg 1800 lyder af meget, jeg har set den til langt under den
pris fra ny. Hvor er den købt?)

Devast8or

--
Spamfilter activated