Vedr. WinAmp3
Fra : CyberGeek

Dato : 14-09-02 12:37

Hejsa
Jeg har netop hentet WinAmp3.....er der andre heromkring som også
bruger dette???

Er det bare mig eller er det enormt tungt at afspille i Winamp end
tidligere....min computer går på halv hastighed når winamp kører---

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-09-02 13:30

"CyberGeek" <denmark_cyber@hotmail.com> skrev
> [...]
>
> Er det bare mig eller er det enormt tungt at afspille i Winamp end
> tidligere....min computer går på halv hastighed når winamp kører---

WinAmp3 er desværre både tung og fyldt med fejl. MEN eftersom NullSoft helt
har skrevet koden om fra version 2 til 3, kan vi kun forvente at Winamp3 med
tiden bliver ligeså stabil og god som 2.xx - (helst bedre, naturligvis).
Indtil da, holder jeg mig til v. 2.81.

Som nullsoft skriver i deres forum:

"Please remember that winamp3 is NOT an update from winamp2
winamp3 is a new application written from scratch

Some of winamp2's features havn't been implemented yet.

All of winamp2's features will return within the next few versions of winamp3
now that core development is done.

we arn't stopping you from using the classic winamp 2 "

mvh
Peter

Fra : CyberGeek

Dato : 14-09-02 13:40

hm.....okay....tak...jeg tror jeg springer tilbage på 2.81 også indtil
videre...

Tak for det...!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-09-02 14:43

In news:dk.kultur.musik CyberGeek wrote:

>hm.....okay....tak...jeg tror jeg springer tilbage på 2.81 også indtil
>videre...

Hvorfor ikke bare blive ved den? Den fejler jo ikke noget og kører
perfekt med minimalt resourceforbrug. Winamp3 er bloated for at sige
det populært. Den indeholder en masse lort som man aldrig nogensinde
får brug for. Hvilke brugbare funktioner har Winamp3 som 2.x ikke har?

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : CyberGeek

Dato : 14-09-02 15:02

On Sat, 14 Sep 2002 15:43:15 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

> [...]
>det populært. Den indeholder en masse lort som man aldrig nogensinde
>får brug for. Hvilke brugbare funktioner har Winamp3 som 2.x ikke har?

Jeg kan godt se hvad du mener.....jeg kan dog nævne en enkelt ting
eller to ved Winamp3 som jeg godt kan lide....bl.a. den smarte
funktion med at højreklikke og sætte numrene i kø....det synes jeg er
lidt smart...
Men jeg vil give dig ret i at der er meget overfyldigt eller ting
normale mennesker ikke kan få noget ud af...!

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 15-09-02 09:49

> bl.a. den smarte
> funktion med at højreklikke og sætte numrene i kø....det synes jeg er
> lidt smart...

Øh, kan man ikke også det i version 2.x?

/Søren

Fra : Peter G

Dato : 15-09-02 13:08

"Søren Bovbjerg" <musicaze@_studpido.hotmail.com> wrote:

> Øh, kan man ikke også det i version 2.x?

Jo! "Enqueue"

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will likely be killfiled. To avoid, follow netiquette.

Fra : Kasper

Dato : 15-09-02 13:55

On Sun, 15 Sep 2002 10:49:25 +0200, "Søren Bovbjerg"

>Øh, kan man ikke også det i version 2.x?

Jo, og man kan endda få den til at sætte et nummer i kø, bare ved at
dobbelt-klikke på det, ved at sætte flueben i "Enqueue as default
action".

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-09-02 22:15

Kasper wrote:

> Jo, og man kan endda få den til at sætte et nummer i kø, bare ved at
> dobbelt-klikke på det, ved at sætte flueben i "Enqueue as default
> action".

Hvis det ikke er andet så behøver man da ikke gå videre end version
1.92.
Den kan da ihvertfald også.. og så kan den forresten også afspille.
Så har man vel ikke brug for så meget mere :)

/Robert

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 15:38

On Sat, 14 Sep 2002 14:39:57 +0200, CyberGeek
<denmark_cyber@hotmail.com> wrote:

>hm.....okay....tak...jeg tror jeg springer tilbage på 2.81 også indtil
>videre...
>
>Tak for det...!

Jeg har også problemer med 3'erens hastighed, og jeg har været så
usandsynlig dum at slette den "gamle" version 2.81, da jeg downloadede
3'eren. Hvor kan 2.81 downloades henne?

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-09-02 16:08

In news:dk.kultur.musik Ally wrote:

>Jeg har også problemer med 3'erens hastighed, og jeg har været så
>usandsynlig dum at slette den "gamle" version 2.81, da jeg downloadede
>3'eren. Hvor kan 2.81 downloades henne?

På <http://www.winamp.com/>. Oppe i højre hjørne står der: "Looking
for Winamp 2?".

Fra : Ally

Dato : 14-09-02 19:58

On Sat, 14 Sep 2002 17:07:49 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>På <http://www.winamp.com/>. Oppe i højre hjørne står der: "Looking
>for Winamp 2?".

Ups... sorry! Jeg havde tjekket winamp.com, men åbenbart ikke godt nok

Takker!

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Klitgaard

Dato : 14-09-02 16:16

http://classic.winamp.com/

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-09-02 21:54

CyberGeek wrote:
> [...]
>
> Er det bare mig eller er det enormt tungt at afspille i Winamp end
> tidligere....min computer går på halv hastighed når winamp kører---

Winamp 3 er en gang bloatware skrammel. Jeg har slettet det igen.

/Nikolaj

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 17-09-02 20:53

"CyberGeek" <denmark_cyber@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det bare mig eller er det enormt tungt at afspille i Winamp end
> tidligere....min computer går på halv hastighed når winamp kører---

Jeg kører med den på min XP med en 750 duron uden problemer. Jeg kan enda
lade den afspille Netradio sammentidig med jeg spiller Counter strike. Og
det med 128mb ram. Hulk ja min ene stang ram er gået død. Kan de ældre
versioner spille Netradio? Jeg vil nemlig helst ikke undvære Larocca....

Mvh Søren C

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-09-02 21:23

In article <5KLh9.284$Qk5.30180@news010.worldonline.dk>, "Søren
Christensen \(4200\)" <master.clio@12move.dk> says...
> [...]
> det med 128mb ram. Hulk ja min ene stang ram er gået død. Kan de ældre
> versioner spille Netradio? Jeg vil nemlig helst ikke undvære Larocca....

Jeg bruger version 2.72 (fordi jeg ikke ser nogen grund til at skifte) og
den kan sagtens spille Netradio. Men hvis Winamp 3 spiller fint hos dig,
er der vel ikke nogen grund til at "nedgradere" ??
--
Lars Bernau
"Diskutioner ødelægges tit af folk,