MS Windows
briani 27239
.swp fil i C: roden!!
Fra : Kennyrl

Dato : 14-09-02 12:27

Jeg har en win386.swp fil i roden af mit C drev, det havde ikke gjort
noget hvis det ikke havde været fordi den fylder 500mb!!

Jeg har prøvet at slette den, men den bliver ved med at komme igen, er
der nogen der kender problemmet og hvad man skal gøre??

ps. Mit OS er ME

http://www.kandu.dk/

Fra : IW

Dato : 14-09-02 12:23

Tror oprigtigt at du vil være ked af at undvære din Swapfil.........

Fra : Edmund

Dato : 14-09-02 12:24

Kennyrl skrev:

> [...]
>
> Jeg har prøvet at slette den, men den bliver ved med at komme igen, er
> der nogen der kender problemmet og hvad man skal gøre??

Det er en fil som windows98/ME bruger som ekstra Ram.

Den plejer nu at være inde i windows mappen?

http://www.winhelp.dk/95v4.htm

Mvh Edmund

Fra : M.N.

Dato : 14-09-02 14:23

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in message

> Den plejer nu at være inde i windows mappen?

Næææ.

Mogens

Fra : Edmund

Dato : 14-09-02 14:32

M.N. skrev:

> "Edmund" <edm@os.dk> wrote in message

> Næææ.

du tænker på XP og win2000 gør du ikke.

I win98 plejer den ihvertfald ikke at være i roden af c:\

Fra : Gevaldi

Dato : 14-09-02 16:48

Edmund skrev:

> I win98 plejer den ihvertfald ikke at være i roden af c:\

Jo den gør, hvis man kører med fast størrelse
på swapfilen.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Morten

Dato : 14-09-02 22:04

> Jo den gør, hvis man kører med fast størrelse
> på swapfilen.

Jeg bruger fast swap på 512mb, der ligger i roden af c:\, men
jeg har tillige en win386.swp på 20mb i mappen c:\windows.
Det handler om win98se.

Mvh.
Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-09-02 17:42

> I win98 plejer den ihvertfald ikke at være i roden af c:\

Jo.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Edmund

Dato : 14-09-02 22:01

Jesper G. Poulsen skrev:

> "Edmund" <edm@os.dk> wrote in message
>
> Jo.

Er det så win98se i snakker om.

I standard win98 skal man da pille lidt før swp havner i roden.
Jeg har installeret win98 masser af gange, og swp har altid været i
windows mappen.

Mvh Edmund

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-09-02 07:22

> Er det så win98se i snakker om.

Den partition jeg har 98SE på, der har swap-filen altid ligget i roden.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 15-09-02 08:49

>Er det så win98se i snakker om.
Tja det håber jeg da osse

>I standard win98 skal man da pille lidt før swp havner i roden.
>Jeg har installeret win98 masser af gange, og swp har altid været i
>windows mappen.
Jaaaa dygtig dreng
Edmund har altså ret!

Til andre der følger tråden:
Prøv lige at LÆSE hvad der står på denne side:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q240196&
Så er det vist banket på plads

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.