Ny P&T rekord
Fra : Frejlev

Dato : 14-09-02 11:50

Fadil Sadikovic fra Ejby har lavet ny rekord i P&T.

Han fik en regnbueørred på 19,6 kilo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i en fiskepark som hedder Aalsbogaard lyskfiskersø på en rapala wobler

det er sgu noget af en fisk

--
Ny mail

frejlev@os.dk

Fra : Henric

Dato : 14-09-02 16:38

Jag är fundersam på p&t rekord. Om det är en odlad fisk på 19,6 som släpps i
och sedan fiskas upp direkt ger jag inte mycket för det rekordet mer än att
det säkerligen var skoj att fånga bjässen.
/H

Fra : Jan Bachman

Dato : 14-09-02 18:23

> [...]
>
>Han fik en regnbueørred på 19,6 kilo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>i en fiskepark som hedder Aalsbogaard lyskfiskersø på en rapala wobler

Heh, Jeg har hørt at de også udsætter tandhvaler i den sø... *G*

Flot fangst!

/Jan

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-09-02 10:11

"Frejlev" <anne_mette@olesen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han fik en regnbueørred på 19,6 kilo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> i en fiskepark som hedder Aalsbogaard lyskfiskersø på en rapala wobler

Gad vide hvor de har købt den monsterfisk?

Det kunne være man skulle købe en på 19,7 kg, og hælde den ud i badekarret.
Den skal nok bide på et eller andet før eller siden.
Endelig en "sport" hvor money counts

/Alex

Fra : SGF

Dato : 14-09-02 16:43

> [...]
>
> Han fik en regnbueørred på 19,6 kilo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> i en fiskepark som hedder Aalsbogaard lyskfiskersø på en rapala wobler

Og???? Det er da en flot fisk ,men har efter min mening ikke meget med sport
at gøre - vi kunne jo allesammen fylde en grusgrav med vand, smide en masse
10-20kgs regnbuer i den og så ellers piske vandet til skum - de skal jo æde
før eller siden.....

Personligt ville jeg være 100 gange mere stolt af en havørred på 4 kg fra
kysten.

Mvh
Søren

Fra : Cosmic Kid

Dato : 15-09-02 18:00

Ja, jeg kunne ikke være mere enig - det er da klart større & sværere at
fange en flot 4-5 kg havørred på kysten istedet for at "fange" en stor
regnbue i en af alle disse P/T søer, som snart ligger over det hele,
ligemeget hvor man kigger hen.
Tag en tur ved kysten i stedet for, naturoplevelsen & fornøjelsen ved at
fange en fisk der er meget større, men selvfølgelig også noget sværere.

KNÆK & BRÆK
Steen

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-09-02 19:29

"Cosmic Kid" <NOSPAMtheboss@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fange en flot 4-5 kg havørred på kysten istedet for at "fange" en stor
> regnbue i en af alle disse P/T søer, som snart ligger over det hele,

Det minder mig om en sketch med Haugaard/Nørbygaard, hvor de iført jagtdress
og geværer sad inde midt i en hal med mindst 10.000 høns.
Shoot & Kill tror jeg de kaldte det, og der var rammegaranti *G*

Men P&T holder i det mindste Hr. og Fru Danmark væk fra vore åer, så der er
lidt fred der.

/Alex

Fra : Cosmic Kid

Dato : 15-09-02 19:52

> [...]
> Shoot & Kill tror jeg de kaldte det, og der var rammegaranti *G*
>
> Men P&T holder i det mindste Hr. og Fru Danmark væk fra vore åer, så der

HeHe.... Ja, man kan selvfølgelig vende det lidt om & se positivt på P&T
istedet for, som du gør

KNÆK & BRÆK
Steen