Screendumps...
Fra : Torben Brøndum

Dato : 14-09-02 11:21

Hej,

Måske griner I lidt med følgende spørgsmål: Skal inst. en server fra bunden
af og ønsker screendumps af forskellige situationer lige fra CD´en starter
op...hvorn gør jeg det på/fra en komputer, der intet er på i forvejen ?

Den berømte 10 øre er ikke lige faldt idag.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 14-09-02 12:34

hvilken server er det du skal intalle ? En linux en win, eller måske noget
helt andet ?

Fra : Torben Brøndum

Dato : 14-09-02 12:43

Hej "[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com>

> hvilken server er det du skal intalle ? En linux en win, eller måske noget
> helt andet ?

Win2K .

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-09-02 15:20

On Sat, 14 Sep 2002 13:43:27 +0200, "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

> Win2K .

Prøv dig frem. Og hvis du ikke kan finde ud af det, så spørg i
dk.edb.system.ms-windows.server, for det er der Windows server-
snak hører til.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Torben Brøndum

Dato : 14-09-02 15:49

hej "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG>

> Prøv dig frem. Og hvis du ikke kan finde ud af det, så spørg i
> dk.edb.system.ms-windows.server, for det er der Windows server-
> snak hører til.

Fint svar....ja hvad skal jeg prøve: Prt Scr indsættes i hvad...do you
see what I mean -A..ja og det gør du jo

I får spørgsmålet i servergruppen.

Hilsen Torben Brøndum