Er det gratis at få byttet den "gamle" NT ~
Fra : | Gooz |

Dato : 14-09-02 10:38

Hej NG!

Jeg har en gammel Siemens NT boks, som jeg fik da jeg købte ISDN dengang det
var hot :), nu har jeg så set at man kan få en NT boks med indbygget AB
"dekoder".
Så ville jeg spørge om det var gratis at få den byttet den gamle NT boks til
en der var nyere?, og har den nye NT boks også 2 ISDN udgange, og virker AB
portene også under strømafbrud?

Mvh
Daniel J.

---
[WWW] http://www.gooz.tk

Fra : Cubus

Dato : 14-09-02 11:55

> [...]
> en der var nyere?, og har den nye NT boks også 2 ISDN udgange, og virker AB

Har hørt det skulle koste 450,- for ombytning medmindre den gamle er gået i
stykker, men er ikke sikker.

Ja til 2 ISDN udgange.

Ja til at en enkelt telefon stadig kan anvendes i tilfælde af strømnedbrud. Stilles
på forhånd til virksomhed på enten ISDN eller AB-port.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk

Fra : Knud Madsen

Dato : 18-09-02 22:33

Jeg fik byttet min til en nyere type + modemet hos TDC uden vederlag
mvh. Knud