Hvad blev der af danske SKY (dem med Yuppi~
Fra : Familien Rohde

Dato : 14-09-02 09:09

På DR´s demo-cremen var der for nogle år siden et nummer med SKY, der hed
Yuppie Bar. Det var i en lidt støvet (kassettebånds)kvalitet og bygget op
ligesom de rigtige døgnflue hits fra firserne. Men hvad blev der af dem?

Superheroes har jo lidt af den samme sjæl så måske der er en forbindelse...

Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Troels

Dato : 14-09-02 14:32

> [...]
> ligesom de rigtige døgnflue hits fra firserne. Men hvad blev der af dem?
>
> Superheroes har jo lidt af den samme sjæl så måske der er en

Hej
Nummeret er med på comp'en DK00 (http://www.rosa.org/dk00/). De har
hjemmesiden http://www.spaceship.dk. Hvad de har lavet siden ved jeg ikke,
men jeg på den sidste addresse er der ihvertfald et par andre numre fra
deres hånd.

/Troels

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-10-02 23:05

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligesom de rigtige døgnflue hits fra firserne. Men hvad blev der af dem?
>
> Superheroes har jo lidt af den samme sjæl så måske der er en

Der skulle komme noget nu, prøv at høre på oasen.dk, altså det gamle,
genindspillet på cd

Hilsen Benny

Fra : Familien Rohde

Dato : 03-10-02 19:24

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der skulle komme noget nu, prøv at høre på oasen.dk, altså det gamle,
> genindspillet på cd

www.oasen.dk indeholder ikke musik - domænet er hosted af TJ Group

Mvh. Søren Rohde

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-10-02 20:39

Hej Søren

Sorry, den plejer at virke, så er du nødt til at bruge den lange version,
der er åbenbart kommet en side som trænger sig foran, så her er der lige et
lille link, så kan du finde skønt gammelt musik

http://www.oasen-antikvariat.dk

M.V.H.....Benny..