mafia probs...
Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 14-09-02 08:05

hej alle....

jeg har problemer med at komme ud af det gamle fængsel, efter at have skudt
politikeren med sniper riflen. Jeg kom ind gennem en kloak, men kan ikke
komme den vej ud igen.....

Mendoza

Fra : Sjakal

Dato : 14-09-02 08:30

Nej, du skal heller ik ud der.
"Spiral-trappen" du gik op af, skal du helt ned af.
Og ud i gården hvor hundene gik rundt....derude må du klare dig selv :)

Hint: Der er en lille silvan-wannabe hængelås på døren, og du har en
shotgun.... figure it out :)

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 14-09-02 08:32

Ok... mange tak.... var ved at blive stresset :))

Mendoza