MS Windows
briani 27239
Office XP dk - US
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 14-09-02 07:32

Hej

Jge overvejer at købe mig en studie-licens til Office XP.
Stuideversionene fås kun på dk.

Kan man skifte sprog på Office før/efter man har installeret den?
Med sprog tænker jeg på at alt inkl. menuer osv skal være på engelsk.

Mvh
Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-09-02 13:55

Nej, det kræver en multilanguage version.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 16:02

Sat, 14 Sep 2002 08:31:57 +0200, skrev "Jesper Rasmussen"
<nej@til.spam>:

>Kan man skifte sprog på Office før/efter man har installeret den?

Nej, kun hvis man har en multilanguage version, som kun leveres
til firmaer med et stort antal licenser.

Og det er helt andre priser end det en studielicens koster, der
her er tale om - i opadgående retning selvf.

PS. Til spørgsmål om officepakken findes

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-09-02 16:47

NG,

Sker der i øvrigt noget ved, at man installere en dansk Office XP på en
englesk udgave af Windows 2000?

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 17:31

Sat, 14 Sep 2002 17:47:13 +0200, skrev "Glenn Rasmussen"
<tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS>:

>Sker der i øvrigt noget ved, at man installere en dansk Office XP på en
>englesk udgave af Windows 2000?

Næh...