Gangbang af pornopige krænker snerpepiger?
Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-02 04:01

Gangbang af pornopige krænker snerpepiger?

Nu sker snart det opreklamerede optrin, hvor en skønhed skal bolles af mange
mænd på kort tid - de betaler lidt mindre end massagekliniktakst og det
optages på film til pornobrug.

Pigen får en del af indtægterne.

Projektet er blevet forsinket af autonomes hærværk og trusler og de
autonomes ideologiske kammerater, snerpe-feminister, får optaget mange
avisartikler p.t. om hvordan tingsliggørelsen KRÆNKER DERES KØN!

Det svarer til hvis nogen ville blande sig i, hvordan jeg møblerer mit hjem,
fordi det krænker deres idealer om god bolig-indretning, hvis jeg ikke lever
op til, hvad gælder for dem men ikke gælder for mig.

Livets grundlov bør være, at man har lov til alt, der ikke generer andre
fysisk.

Dog bør mailbombning og virusspredning kunne straffes - og extrem fx
kommerciel og chikanøs offtopic-forsendelse. Men ligesom porno-sjov
og -business ikke bør censureres af udenforstående, bør også net-sjov være
så fri som mulig - censurglade må søge lukkede/modererede grupper.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-09-02 09:34

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
Gangbang af pornopige krænker snerpepiger?

Livets grundlov bør være, at man har lov til alt, der ikke generer andre
fysisk.

Du har ret og Jesus har ikke levet forgæves, men kludret i vores kultur
MvH Steen
Livets grundlov bør være, at man har lov til alt, der ikke generer andre
men det gør det.