MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP Pro Corporate Edition
Fra : Steen F.

Dato : 14-09-02 01:54

Jeg er stødt på betegnelsen "Corporate Edition" i forbindelse med Windows XP
Professional.
Jeg troede kun der fandtes Home og Professional versioner.
Hvad betyder Corporate Edition?

MVH
Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 02:16

Sat, 14 Sep 2002 02:54:06 +0200, skrev "Steen F."
<feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)>:

>Hvad betyder Corporate Edition?

Det er en proudgave beregnet til store firmaer, som har mange
licenser.

Skal ikke aktiveres.

Fra : petit

Dato : 14-09-02 10:11

Hej

Skal den "almindelige" XP Pro aktiveres eller er det "kun" XP Home?

m.v.h.

Peter

Fra : Karsten

Dato : 14-09-02 10:30

Hej Peter,

Både XP Pro & XP Home skal aktiveres.

MVH

Karsten Aarhus

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 14-09-02 18:11

--
Med mindre det er Select udgaver fra MS!

Fra : petit

Dato : 15-09-02 16:22

Hej

Hvad er en Select udgave ?

m.v.h

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-09-02 20:43

En udgave som er købt med Select Licens. Da jeg kan forudse dit næste
spørgsmål:
http://www.microsoft.com/licensing/programs/sel/

Fra : Hagman

Dato : 14-09-02 19:34

> Både XP Pro & XP Home skal aktiveres.

Hvad snakker du om ???
Microsoft Windows XP Pro skal IKKE aktiveres !
....det er kun Home-edition der skal.

Regards,
Hagman.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 14-09-02 20:51

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> wrote in message

> Hvad snakker du om ???
> Microsoft Windows XP Pro skal IKKE aktiveres !
> ...det er kun Home-edition der skal.

Du lyder med dine mange spørgsmålstegn, store bogstaver og udråbstegn meget
sikker i din sag, men har du et link der beviser dit postulat?

Jeg har købt en XP Pro, og den skal aktiveres, hvilket jeg har gjort
adskillige gange, når jeg har skiftet motherboard.

Mvh
Jesper

Fra : Preben Andersen

Dato : 15-09-02 19:33

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> wrote in message
> Hvad snakker du om ???
> Microsoft Windows XP Pro skal IKKE aktiveres !
> ...det er kun Home-edition der skal.

Og hvad snakker DU om? Selvfølgelig skal XP Pro aktiveres.

mvh
Preben

Fra : Leony

Dato : 16-09-02 13:48

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad snakker du om ???
> Microsoft Windows XP Pro skal IKKE aktiveres !
> ...det er kun Home-edition der skal.

Min XP Pro skal aktiveres.
Man har dog 30 dages frist til det.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-09-02 16:57

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> wrote in message news:3d838108$0$1011
> Hvad snakker du om ???
> Microsoft Windows XP Pro skal IKKE aktiveres !
> ...det er kun Home-edition der skal.
>
> Regards,
> Hagman.

Hagman har måske en af disse XP Pro Corporate Editions og tror det er en
"almindelig" version.

Er det en ganske almindelig kopi af Windows XP home eller pro, skal den
aktiveres. Ingen tvivl om det!

Fra : Henrik Walther

Dato : 16-09-02 19:20

On Mon, 16 Sep 2002 17:57:17 +0200, "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@hotmale.com> wrote:

>Hagman har måske en af disse XP Pro Corporate Editions og tror det er en
>"almindelig" version.

Hvis han er af den overbevisning XP PRO ikke skal aktiveres indikerer
det lidt han benytter en piratkopi a la Devils Own af Corp versionen.

Har jeg ret i min påstand Hagman ?

>Er det en ganske almindelig kopi af Windows XP home eller pro, skal den
>aktiveres. Ingen tvivl om det!

Korrekt.

--
Henrik Walther