Hvordan får man en Ascom Eurit 30 til at g~
Fra : | Gooz |

Dato : 13-09-02 23:27

Hej NG!

Hvordan får man en Ascom Eurit 30 til at gå på nædstrøn, når der igen strøm
kommer til NT-boksen? Jeg kan ikke finde det nogen steder i manualen, og
telefonen dør bare når NT-boksen ikke får strøm

På forhånd tak

Mvh
Daniel J.

---
[WWW] http://www.gooz.tk

Fra : Peet - DK

Dato : 13-09-02 23:55

"| Gooz |" <daniel-j@sletmig-oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer til NT-boksen? Jeg kan ikke finde det nogen steder i manualen, og
> telefonen dør bare når NT-boksen ikke får strøm

Jeg mener der sidder en knap på selve basen hvis du løfter røret. Den sidder
måsker under det stykke pap man kan skrive telefonnumre ned på. ?? Det gør
den på flere af modellerne, men er ikke sikker på Eurit 30, men det er et
godt bud

VH
Peter

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-09-02 08:50

On Sat, 14 Sep 2002 00:27:13 +0200, "| Gooz |"
<daniel-j@sletmig-oncable.dk> wrote:

>Hvordan får man en Ascom Eurit 30 til at gå på nædstrøn, når der igen strøm
>kommer til NT-boksen? Jeg kan ikke finde det nogen steder i manualen, og
>telefonen dør bare når NT-boksen ikke får strøm

Det er som Peter er inde på. Der sidder en knap under papskiltet til
telefonnumrene.
Men bemærk dog at displayet går ud, selv om den er sat til at køre på
nødstrøm. Det eneste man kan under nøddrift, er at løfte røret og
taste et nummer.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : | Gooz |

Dato : 14-09-02 10:30

Nu virker det!

Mange tak for svarene!

Mvh
Daniel J.

----
[WWW] http://www.gooz.tk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-09-02 13:25

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse
> Det eneste man kan under nøddrift, er at løfte røret og
> taste et nummer.

Man kan også besvare opkald

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-09-02 16:25

On Sat, 14 Sep 2002 14:24:45 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Man kan også besvare opkald

Åh ja. Det tænkte jeg ikke lige på.

--