Nokia 8210 indsæt simkort
Fra : Ducky

Dato : 13-09-02 23:15

Hej,

Min datter har lige købt en Nokia 8210 som brugt , den virkede i 3 timer ,
så kom den og sagde INDSÆT SIMKORT har prøvet andre sim kort dem vil den
hellere ikke tage imod , prøvede hendes kort i anden telefon , der var der
ikke nået galt med kortet , kan det svarer sig at få den lavet og hvad mon
det koster

M.v.h.
gokke@stofanet.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 13-09-02 23:44

Ducky wrote:
> [...]
> dem vil den hellere ikke tage imod , prøvede hendes kort i anden
> telefon , der var der ikke nået galt med kortet , kan det svarer sig

Prøv eventuelt at rengøre kontaktfladerne på telefonen. - Det burde være
muligt at fikse telefonen uden de store udgifter.

\Mandal

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-09-02 15:52

Ducky wrote:

> [...]
> ikke nået galt med kortet , kan det svarer sig at få den lavet og hvad mon

Jeg har haft det samme problem med min. Det var simkortlæseren der havde
knækket et ben. En ny kostede mig 35,- (og en del ventetid på at den
kom) plus besværet med at skifte den.

Hvis du er lidt snild på fingrene burde du skille telfonen ad og tjekke
om forbindelser er OK, og evt. rense dem. Bare du er forsigtig skal det
nok gå.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk