California dreaming i trance mix??
Fra : ronny

Dato : 13-09-02 23:18

Jeg hørte i går en bil køre forbi med sangen "california dreaming" i det
fedeste dance mix. Kender nogen ophavsmanden til dette mix??

Venlig hilsen
Ronny

Fra : Brian K

Dato : 14-09-02 21:17

"ronny" <m11000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg hørte i går en bil køre forbi med sangen "california dreaming" i det
> fedeste dance mix. Kender nogen ophavsmanden til dette mix??

Hej

måske

CALIFORNIA DREAMING HIGH JINX CDS 20-04-99 71.62

men det er et "house mix"

"MAMAS & PAPAS CLASSIC REWORKED AS HIGH ENERGY HOUSE MIX"

mvh
brian

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 20-09-02 18:51

"ronny" <m11000@hotmail.com> wrote:

>Jeg hørte i går en bil køre forbi med sangen "california dreaming" i det
>fedeste dance mix. Kender nogen ophavsmanden til dette mix??

"Getupaaah" ;)

-breiler

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-02 19:35

ronny <m11000@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alto61$2s8r$1@news.cybercity.dk...
> Jeg hørte i går en bil køre forbi med sangen "california dreaming" i det
> fedeste dance mix. Kender nogen ophavsmanden til dette mix??
>
> Venlig hilsen
> Ronny

__________

I guder, skal der virkelig tromme en tæppebanker i baggrunden for at i kan
lide god musik.
Alternativt kan i da bare spille den ægte "California dreaming" og så
tænde en røremaskine og lægge den ved siden af radioen. Selv om jeg nu ikke
lige kan se formålet med det.

Hilsen Åge

Fra : Ole Thomsen

Dato : 20-09-02 19:44

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote

> [...]
> Alternativt kan i da bare spille den ægte "California dreaming" og så
> tænde en røremaskine og lægge den ved siden af radioen. Selv om jeg nu ikke

Hold nu kæft Åge, hvis du ikke har noget relevant
at bidrage med.

Ole Thomsen