At være savnet :-)
Fra : Kirstine

Dato : 13-09-02 22:09

Så er vi hjemvendt efter en uges ferie...og vi har været savnet sørme!!
De to dyr har ellers været i gode hænder - mine forældre er kommet hjem
til os to gange om dagen til fodring og nus af de to herrer, og de har
tydeligvis nydt at blive lidt ekstra forkælet.

Sjovt nok bruger de tilsyneladende hver ferie til at finde på nye unoder.
Sidste gang vi var afsted, kom vi hjem til to klædeskabe, der var tømt
for tøj og omdannet til kattehuse - denne gang kunne min far med et
smørret grin fortælle, at Julius nu har lært at åbne det køkkenskab, der
indeholder kattemad. Så i morgen må vi ned og købe børnesikring *hehe* Så
må vi se, hvor længe der går, inden han regner dén ud!

Tabasco og Julius følger os lige i rumpen, hvorend vi befinder os - lige
nu ligger et styks sort, højt-spindende Julius og gør sig til på sin mors
skrivebord, mens Tabasco ligger og pruste/savler (det dumme dyr kan ikke
finde ud af at spinde *G*) i sin fars skød.

Jeg tror faktisk ikke, at jeg egner mig til at rejse væk fra de to...den
første aften, hvor vi ellers skulle nyde den græske solnedgang på den
lækre terasse, kunne jeg ikke tale om andet end kattene *G*
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*