MS Windows
briani 27239
installal staroffice 5.2 på win2000/xp
Fra : GINGE

Dato : 13-09-02 21:30

Er der nogen her der har prøvetat installere staroffice 5.2 på win 2000/xp?
Jeg kan ikke få det til at virke.

Hvis det ikke er den rigtige gruppe,
kan i så ikke henvise til den rigtige)

GINGE)

Fra : Edmund

Dato : 13-09-02 22:46

GINGE nospam skrev:

> Er der nogen her der har prøvetat installere staroffice 5.2 på win
> 2000/xp? Jeg kan ikke få det til at virke.

Hvad er det der ikke virker.

Jeg kan ikke lige huske om jeg har haft staroffice i min XP, men
openoffice virker
http://www.openoffice.org
http://ooo.chbs.dk/

> Hvis det ikke er den rigtige gruppe,
> kan i så ikke henvise til den rigtige)

Jeg ved ikke om den er mere rigtig, men prøv dk.edb.tekst

Mvh Edmund

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-09-02 23:11

GINGE nospam skrev bl.a.:

> Er der nogen her der har prøvetat installere staroffice 5.2 på win
> 2000/xp? Jeg kan ikke få det til at virke.

Ja, jeg har kørt med StarOffice 5.2 på Windows 2000 for lang tid siden. Det
kørte uden problemer, men jeg brød mig ikke om SO's "desktop". Kan du ikke
installere det eller hvad er problemet?

Nu bruger jeg OpenOffice 1.01 http://openoffice.org under Windows XP. Det
kører rigtig godt og jeg er meget tilfreds med det.

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : GINGE

Dato : 14-09-02 07:46

> Kan du ikke
> installere det eller hvad er problemet?

Når jeg klikker på setup skriver den :
forkert komandolinieparameter:R~1\lokale~1\temp\sv1.tmp\setup.exe

GINGE

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-09-02 08:38

GINGE nospam skrev bl.a.:

> Når jeg klikker på setup skriver den :
> forkert komandolinieparameter:R~1\lokale~1\temp\sv1.tmp\setup.exe

Jeg havde lige en engelsk version af SO5.2 liggende lige ved hånden. Jeg har
lige prøvet at starte installationen (uden at installere) og jeg får ingen
fejlbeskeder.

Har du SO liggende pakket (fx. i en zip fil) og forsøger at køre setup der
fra? Prøv at pakke det helt ud før du starter med at installere. Du kan også
risikere at der er fejl i nogle filer.... eller måske noget helt andet.

SO 5.2 _burde_ kunne installeres uden problemer.

--
Lars

Fra : GINGE

Dato : 15-09-02 18:14

Det er nu lykkedes mig at installere det på en win2000 maskine uden
problemer så det er sikkert min xp-installation det er galt med.

Tak for hjælpen alligevel

GINGE

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-09-02 08:14

"Lars Jørgensen" <ikke.mere@spam.tak> skrev:

>Nu bruger jeg OpenOffice 1.01 http://openoffice.org under Windows XP. Det
>kører rigtig godt og jeg er meget tilfreds med det.

Jo, men er der kommet dansk stavekontrol til det?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-09-02 08:24

Peter Loumann skrev bl.a.:

> Jo, men er der kommet dansk stavekontrol til det?

Ja. Det her der være længe.
http://www.ooodocs.org/dictinstall/

--
Lars

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-09-02 08:57

Lars Jørgensen (ikke.mere@spam.tak) skrev:

> Ja. Det her der være længe.
> http://www.ooodocs.org/dictinstall/

Takker og bukker for oplysning om dette fine program

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Edmund

Dato : 14-09-02 09:06

Lars Jørgensen skrev:

> Ja. Det her der være længe.
> http://www.ooodocs.org/dictinstall/

I den danske version af Openoffice skal man i indstillinger vælge at det
skal være Hollandsk stavekontrol på grund af en oversættelses fejl.
Den danske kan hentes her.
http://mirrors.sunsite.dk/openoffice/localized/da/1.0.1/
Andre downloadsteder http://ooo.chbs.dk/hent-ooo/

Brug så http://www.ooodocs.org/dictinstall/ som Peter Loumann henviste
til.
Så har du en dansk openoffice med dansk stavekontrol.

I den engelske udgave virker indstilling af stavekontrol rigtigt.

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-09-02 17:03

"Edmund" <edm@os.dk> skrev:

>Brug så http://www.ooodocs.org/dictinstall/ som Peter Loumann henviste
>til.

Nej, det gjorde jeg ikke. Det gjorde derimod Lars Jørgensen. Tak til
Lars!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk