Master reset af en 7110- kan man det ??
Fra : Morten Juel

Dato : 21-02-01 23:25

tjaa topic siger jo det hele.. er der et prog til det eller en tastekode,
den skal slette ALT og nustille ALT !

Mvh
Morten

Fra : Erik Einum

Dato : 22-02-01 02:26

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev
> tjaa topic siger jo det hele.. er der et prog til det eller en
tastekode,
> den skal slette ALT og nustille ALT !

Kast den opp i en bøtte med svovelsyre, det burde slette det meste!

Alvorlig talt: Det du er ute etter tror jeg ikke finnes blant oss vanlige
dødelige, bare hos de udødelige som jobber på verksted.

Men tlfminnet kan du slette med Navn|Slett|Slett alle. Dette må gjøres to
ganger (en gang for tlfminnet og en gang for SIMminnet). På SMS kan du
slette de mappene du har lagret selv inkludert innhold, og på 6210 (vet
ikke på 7110) er det nest siste valget i meldingsmenyen "Slett alle" der
du deretter velger mappe. Ringetoner kan SVJV ikke slettes, logoer
(gruppe, operatør og oppstartslogo) må tilbakestilles via f.ex.
LogoManager. Kalenderminnet må slettes manuelt, evt bruk autoopprydding
(slett alt som er eldre enn X måneder) - virker ikke på bursdager.
Innstillingene resettes med det siste punktet på meny 4, Gjenopprett
fabrikkinnstillinger. Spillrekordene blir 0 ved reboot.

Håper dette var svar til deg.
Muligens kan man resette med Wintesla e.l., men jeg holder meg unna den
typen programvare som inneholder en mengde forkortelser i menyvalgene, og
der jeg ikke vet hva det fulle og hele ordet betyr gjør engang!!

///Mvh. EE