3310 er død!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-09-02 19:50

Hejsa.

Jeg købte en Nokia 3310 for 1½ års tid siden. Pludselig i dag er den begynt
at slukke og man kan bare ikke tænde den igen. Jeg har forsøgt at tage
batteri og hele skidtet ud og nogengange tænder den så når man sætter
batteriet i igen (hvilket den ikke bør gøre før man trykker på tænd knappen)
så står der "Indtast pinkode" og når jeg begynder at indtaste den slukker
telefonen og man kan ikke tænde igen. Batteriet er fuldt opladt (gjorde jeg
i nat) og jeg har ikke tabt den. Betyder dette at det egentlig bedre kan
betale sig at købe en ny? i stedet for at få den lavet og dermed undvære den
i en del dage? eller?

Er der i øvrigt nogen som har erfaring med Nokia 3410? er den god? hvad er
bedre/anderledes ved den end ved 3310?

Venlig hilsen Helle
__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 13-09-02 20:30

Behold din 3310.
Det kan være at du bare skal have opdateret softwaren i telefonen. Det kan
lade sig gøre hos de fleste nokia concept stores.... evt opgraderes til en
3315, så du får automatisk tastaturlås (tidsindstillet), billedredigering
m.m.

Mht. 3410, så ville jeg holde fingrene væk. Tasterne bliver slidte og grimme
, hellere en 3510, med polyfoniske ringetoner m.m

Bare mit bud...
Hygge

Dr. Koch
----------------------------------

Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-09-02 20:58

"[5000] Dr. Koch" <xxxlkh79@hotmail.com> wrote in message
> [...]
grimme
> , hellere en 3510, med polyfoniske ringetoner m.m

Kan se at man kun giver 300 mere for en 3510 end en 3410. Det lyder jo
bestemt ellers ikke dårligt. Er her nogen som har en 3510? er det godt med
den ny flerstemmet type ringetoner?

/Helle

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 13-09-02 20:59

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Den fejl har jeg set i væskeskadede 3310'er, men det behøver ikke være det
der er årsagen. Den jeg havde skulle efterloddes flere steder, men det
kræver at man har et diagram over telefonen og diagrammer har kun de
etablerede værksteder og de er jo dyre med deres reparationer. Jeg tror ikke
en software opdatering kan gøre det. Så jeg ville nok købe en ny

Mvh Lars Bøgvad