Dusør :-) gives...snøft - studerende søge~
Fra : Anders Henriksen

Dato : 21-02-01 23:30

Hej

Jeg har i snart 2 måneder ledt ihærdigt efter et nr. med Annisette og Dandy
Swingers ved navn: River Deep - Mountain High

Da mine forældre snart har sølvbryllup og dette nr har en stor betydning for
mine forældre (det har særke relationer til deres ungdom) I øvrigt er min
far også en kæmpe fan af Annisette's store stemme og Koppels fremragende
musik.

Så derfor håber jeg som noget af det sidste jeg må forsøge inden at jeg
giver op, at få lidt hjælp fra gruppen her.

Jeg leder efter:

1) Enten en som har dette nr.
2) Enten som måske vil poste dette nr. - evt. sende det til mig
3) Eller måske en der vil henvise mig, eller sælge mig en cd (evt. hvis
det er på en opsamling)

håber at der er en aller anden der kan hjælpe mig.

Venlig hilsen

Anders Henriksen

p.s.

Jeg har ingen pladespiller (til orientering hvis det bliver relevant)

Fra : Preben Kvist

Dato : 22-02-01 00:47

> 1) Enten en som har dette nr.
Hvis ikke det lykkedes på anden måde, så kender jeg måske én der har det ...
men jeg er ikke sikker

> 3) Eller måske en der vil henvise mig, eller sælge mig en cd (evt. hvis
> det er på en opsamling)

smut forbi http://www.bibliotek.dk/

søg efter forfatter : dandy swingers

Det giver 5 hits ...og 4 af dem har sandeligt det du leder efter. To af dem
er endda på CD For nemheds skyld, så er de endda listet sidst i dette
indlæg.

Smut forbi dit lokale bibliotek og klag din nød. Eller kontakt "Polydor"
og/eller Egmont Music Club.

Håber du finder det

Preben Kvist

Det bedste af dansk musik, 1964-68
idé Peter Asschenfeldt. 1998. 2 cd'er
Forlag: Egmont Music Club
(Compact disc)
Opstilling i folkebiblioteker: Rock. Antologier
Indspilninger publiceret 1964-1968
Egmont Music Club EMC 6468310

og

60'er Holdet
1989
Forlag: Polydor
(Compact disc)
Opstilling i folkebiblioteker: Rock. Antologier
Polydor 841429-2

og

Gylden pigtråd
Dandy Swingers
1 kassettebånd, Stereo, dolby
Forlag: Philips
(Kassettelydbånd)
Opstilling i folkebiblioteker: Rock. Antologier
Philips 7264202

og

Dandy Swingers
1 grammofonplade, Stereo
Forlag: Fontana
(Grammofonplade)
Opstilling i folkebiblioteker: Rock. Antologier
Fontana 6403901

Fra : Anders Henriksen

Dato : 22-02-01 00:58

Hej igen

har lige været inde og tjekke bibliotekerne, men ingen i Århus har
materialet, samt noget er udlånt, eller ikke tilstede.

Hvis du har kontakt til en som milugvis kan hjælpe må du meget gerne prøve
at hjælpe mig.

venligt, anders

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-02-01 12:02

Hej Anders

Så bestil den hjem som fjernlån!
Så vælger biblioteksvæsenet selv det bibliotek der kan levere hurtigst, men
der kan godt gå en måned eller to hvis andre har bestilt den. Bestil dem
alle!!!
Det er i øvrigt gratis.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Anders Henriksen <anhen@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Ronja

Dato : 23-02-01 00:02

er Napster forsøgt?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-02-01 12:20

"Anders Henriksen"
> har lige været inde og tjekke bibliotekerne, men ingen i Århus har
> materialet, samt noget er udlånt, eller ikke tilstede.

Har du prøvet at bede nærmeste bibliotek om at bestille en af titlerne hjem?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Anders Henriksen

Dato : 23-02-01 14:41

Hej igen

jeg har prøvet biblioteker, samt napster - derfor spørger jeg igen her i
gruppen:
Kan nogle skaffe det omtalte nr. ????

/anders