Sangen fra Sony Erickson reklamen???
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 13-09-02 20:04

Ok jeg prøver igen.

Er der nogen der kender sangen fra Sony Erickson reklamen?
Er der også nogle der kan sige mig, hvad den hedder. Og hvem der har lavet
den?

Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-09-02 20:24

In news:dk.kultur.musik Bjørn E. Thorup wrote:

>Ok jeg prøver igen.

Mon ikke du efterhånden har opbrugt din kvote af forsøg?

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 13-09-02 20:32

Mon ikke du efterhånden har opbrugt din kvote af forsøg?

Det var nu ikke en ordenligt beskrivelse jeg fik i mit andet spørgsmål.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-09-02 20:59

In news:dk.kultur.musik Bjørn E. Thorup wrote:

>Mon ikke du efterhånden har opbrugt din kvote af forsøg?

Kunne du ikke citere mig med et ' > ' og så i øvrigt svare på mit
indlæg i stedet for dit eget?

>Det var nu ikke en ordenligt beskrivelse jeg fik i mit andet spørgsmål.

Jo det var. Ikke i det første indlæg, nej - men i de to du sendte som
svar til dette forklarede du rigeligt. At der så er et par fjolser,
der synes det er morsomt at sende svar, som du ikke kan bruge til
noget (selvom de egentlig godt er klar over hvad du spørger om),
undskylder ikke, at du bliver ved med at poste samme spørgsmål.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 13-09-02 21:48

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d8240a1.101922837@message.id...
> In news:dk.kultur.musik Bjørn E. Thorup wrote:

> Kunne du ikke citere mig med et ' > ' og så i øvrigt svare på mit
> indlæg i stedet for dit eget?

Jo, det skal jeg huske til en anden gang.

> [...]
> noget (selvom de egentlig godt er klar over hvad du spørger om),
> undskylder ikke, at du bliver ved med at poste samme spørgsmål.

Jo, undskyld. Jeg kan se jeg har lavet en fejl, og det var ikke meningen.
De to ens besvarelser der var i den anden kvote, var en fejl.
Jeg blev bare lidt sur da jeg fik to dumme besvarelser.
Jeg ville jo gerne have svaret på mit spørgsmål!

Håber der er nogen der kan det.

Jeg har lært af fejlen, og det skal jeg huske til en anden gang.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-09-02 22:26

In news:dk.kultur.musik Bjørn E. Thorup wrote:

>Jeg blev bare lidt sur da jeg fik to dumme besvarelser.

Det forstår jeg. Det ville jeg også blive.

>Jeg ville jo gerne have svaret på mit spørgsmål!

Nemlig.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 13-09-02 21:56

Jaaaa,

Det kører bare rigtigt godt for mig idag.
Samme fejl på samme dag.
Jeg har lidt problemer med mit outlook, så det er derfor at beskeden bliver
sendt to gange. Fejlen er nu rettet.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 13-09-02 21:50

Fra : Kasper Aae

Dato : 14-09-02 19:19

On Fri, 13 Sep 2002 21:04:05 +0200, "Bjørn E. Thorup"
<bet75@KNIVhotmail.com> wrote:

>Er der nogen der kender sangen fra Sony Erickson reklamen?
>Er der også nogle der kan sige mig, hvad den hedder. Og hvem der har lavet
>den?

Hvis det er den reklame jeg tænker på (den med robothunden, er det
ikke Sony-Ericsson?), er det Lo Fidelity Allstars med nummeret "Tied
To The Mast".

Hvis det er den anden, har jeg faktisk også selv studset lidt over
den, da jeg er SIKKER på jeg har hørt den bas-linie og det beat et
eller andet sted før.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 15-09-02 11:39

Kasper Aae <nospam@forme.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:77v6oukiumitn8v702qjs33fgjsrukkklm@4ax.com...
> [...]
>

> Hvis det er den reklame jeg tænker på (den med robothunden, er det
> ikke Sony-Ericsson?), er det Lo Fidelity Allstars med nummeret "Tied

Nej, det er ikke den med hunden. Den med deres "nye" mobil telefon. Den der
har farvedisplay, og kamera.

> Hvis det er den anden, har jeg faktisk også selv studset lidt over
> den, da jeg er SIKKER på jeg har hørt den bas-linie og det beat et
> eller andet sted før.

Tjaaa. Man må jo bare søge videre.

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-09-02 13:52

On Sun, 15 Sep 2002 12:39:04 +0200, "Bjørn E. Thorup"

Det må næsten være den her:

http://www.commercialbreaksandbeats.co.uk/detail.asp?RecordingID=1398

--
Kasper Aae