Sangen fra Sony Erickson reklamen
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 13-09-02 20:00

Ok jeg prøver igen.

Er der nogen der kender sangen fra Sony Erickson reklamen?
Er der også nogle der kan sige mig, hvad den hedder. Og hvem der har lavet
den?

Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Fra : Mikkel Winther

Dato : 13-09-02 23:41

In <news:3d823593$0$773$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Bjørn E. Thorup
wrote:
> Ok jeg prøver igen.
>
> Er der nogen der kender sangen fra Sony Erickson reklamen?
> Er der også nogle der kan sige mig, hvad den hedder. Og hvem der har
> lavet den?

Se, den var værre. Ser du, det er nemlig ikke lige det, denne gruppe er til.
Det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe dig, men gruppen her er nærmest blevet
oversvømmet af den slags posts her på det seneste, og det er lidt
småfrustrerende.

Prøv at søge på google eller kontakte firmaet. Beklager.

m.
--
"See, it always comes back to the pie. No one ever says 'Hey! You're that
guy from Loser' or 'Hey you rocked in 'Boys and Girls''."

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 14-09-02 15:32

> [...]
blevet
> oversvømmet af den slags posts her på det seneste, og det er lidt

Det kan jeg udemærket forstå. Har selv set spørgsmålet fra Xider reklamen,
MANGE gange.

> Prøv at søge på google eller kontakte firmaet. Beklager.

Det skal jeg gøre.
Mange gange undskyld for at jeg kom til at poste spørgsmålet to gange. Jeg
har lidt problemer med mit Outlook.
Undskyld for fejlen.