De kommer om natten / Dark
Fra : Morten DH

Dato : 13-09-02 20:05

Denne sjover bliver sendt på TV Danmark 1 i morgen nat
(http://tv.tv2.dk/tv/?Region=0&KanalID=6&Soegeord=&Dato=1&Periode=2&Kategori
=0http://tv.tv2.dk/tv/?Region=0&KanalID=6&Soegeord=&Dato=1&Periode=2&Kategor
i=0)...

Men jeg kan slet ikke finde den på IMDB hverken under instruktøren eller
andre af de nævnte skuespillere?!? Nogen der ved noget?

Fra : Morbid Angel

Dato : 13-09-02 22:04

Jeg fandt den da på IMDB http://us.imdb.com/Title?0079027

mvh

MA

Fra : Morten DH

Dato : 15-09-02 11:01

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>(http://tv.tv2.dk/tv/?Region=0&KanalID=6&Soegeord=&Dato=1&Periode=2&Kategor
>
>=0http://tv.tv2.dk/tv/?Region=0&KanalID=6&Soegeord=&Dato=1&Periode=2&Katego

> Jeg fandt den da på IMDB http://us.imdb.com/Title?0079027

Jeg føler gul og får lyst til at udbryde DOH!!! som vores ven Homer... TV
guiden skrev den var fra 1989 så jeg kiggede ikke nedaf i filmlisten under
nogle af personerne :-/ men jeg glemte i øvrigt også at se den alligevel...